Lezárultak az RTL Magyarország által kiírt kreatív- és social ügynökségi tenderek. A médiavállalat marketingkommunikációs csapata – hosszú kiválasztási folyamat végén – az Artificial Groupot bízta meg a kreatív ügynökségi feladatok ellátásával és a Be Social csapatában találta meg partnerét a kampányok közösségi médiába történő integrálásához.
A kiválasztás során nem csupán nagyszerű megoldásokra képes, erős szakmai háttérrel rendelkező, friss és energikus ügynökségek megtalálása volt a cél, amelyek közreműködnek a marketingkampányok tervezésében és lebonyolításában, illetve a vállalat egyes márkastratégiáinak kialakításában: az RTL Magyarország olyan stratégiai partnereket keresett, amelyekkel hosszútávon működhet együtt a jövőben.
A kiválasztás során az RTL Magyarország az Artificial Group és a Be Social dinamikus csapatában talált alkalmas partnerre, és már az elkövetkezendő időszak marketingkampányai során is velük működik együtt.
„Az RTL Magyarország egyúttal köszöni korábbi ügynökségeinek az eddig nyújtott szakmai támogatást” – olvasható a tévétársaság közleményében.
Magyarország piacvezető médiacégénél a megújulás nem csupán az ügynökségi kapcsolatok terén nyilvánul meg. A vállalat marketingkommunikációs igazgatósága szervezetileg is megújul. Az átalakítási folyamat célja, hogy az új szervezeti felépítés, illetve az abból következő változások hatékonyabban szolgálják az RTL Magyarország átalakuló és egyre digitálisabb márkáit. A strukturális megújulás ezekkel a változásokkal ugyanakkor nem zárul le. Várhatóan még az idén további ügynökségi tenderek kiírására kerülhet sor.
„A most érkező ügynökségektől azt várjuk, hogy stratégiai partnerként alakítsák velünk az RTL Magyarország brandjeit, amelyek az elkövetkező időszakban nagy változások előtt állnak. Az a célunk, hogy minden platformon elérhetővé tegyük a tartalmainkat, piacvezetők legyünk a hazai streamingpiacon is, illetve megjelenjünk olyan digitális területeken, ahol eddig nem voltunk jelen. Mindehhez a marketingmunkában nemcsak új partnerekre van szükségünk, de a marketingkommunikációs szervezet működését is meg kell újítanunk és erősítenünk” – nyilatkozta Szabó Zoltán, aki tavaly év vége óta tölti be az RTL Magyarország marketingkommunikációs igazgatói posztját.