A Samsung Pillanatok kampányában a vállalat látványos formában mutatja be a Galaxy S21 készülékekben rejlő lehetőségeket, a résztvevők pedig meg is nyerhetik a csúcsmobilt. A projekt weboldalán a Galaxy S21 Ultra 5G kamerájával rögzített részletekből állítható össze egy vizuális történet, amelyet szakmai zsűri értékel, a közösségi médiában pedig bárki megoszthatja az alkotását szélesebb közönséggel is. A készülék professzionális kamerájával száznál is több videórészletet rögzítettek előre, hogy azokból a felhasználók változatos pillanatokat építhessenek föl.
A Galaxy S21 okostelefonok kamerafunkcióival rendkívül változatos és látványos felvételek készíthetők, ezeket mutatja be Samsung Pillanatok kampány. Az online és a közösségi médiás felületeken egyszerre futó kezdeményezés célja, hogy az Y- és Z generáció tagjai, akik már a vizuális történetmesélés világába születtek bele, megismerjék a Galaxy S21-ben rejlő lehetőségeket. Az online felületen a felhasználók Szuperstabil módban készült videókat vagy tűéles éjszakai képeket fűzhetnek egybe a nekik tetsző zenére és így kipróbálhatják, mire képes a különleges csúcstelefon.
A kampány szervezői szerint, bár évről-évre egyre több funkcióra képes Galaxy S szériás készülékek jelennek meg, a felhasználók nem minden esetben használják ki ezeket, vagy nem tudják, mi mindenben segítheti őket az adott készülék. A kezdeményezés éppen ezért a gyakorlatban is megmutatja a technikai újításokat. A kampány célja, hogy bemutassa, a Galaxy S21 kamerájával olyan jó minőségű felvételek készíthetők, hogy akár saját kisfilmek is készíthetők belőle. A kezdeményezéshez egy könnyen kezelhető szoftvert is fejlesztettek, amellyel a videók készítése közben a felhasználók is átélhetik a vágás nyújtotta flow élményt.
A Samsung Galaxy S21 család készülékei a kreatív önkifejezés új korszakát mutatják meg, a működésük pedig személyre szabható, így mindenki számára igazán fontos funkciókat hoznak el. Az eszközök különleges képességével a felhasználók a saját stílusukban, könnyedén megörökíthetik a legfontosabb pillanatokat. Kivághatnak például 8K felbontású képeket a videókból, gyenge fényviszonyok között is éles fotókat készíthetnek Éjszakai módban, a Rendezői mód segítségével pedig úgy váltogathatnak a beállítások között, mint az igazi profik. A samsungpillanatok.hu oldalon mindezekre találhatnak példákat a résztvevők, a több mint száz felvételt négy profi operatőr rögzítette, amelyek az online vágószoftver segítségével állíthatók össze kisfilmekké. A felhasználók által megálmodott alkotások elnyerhetik a zsűri díját, egy Galaxy S21 Ultra 5G okostelefont. A közösségi médiában a #SamsungPillanatok és #withGalaxy tagekkel megosztott kisfilmek készítői között szintén értékes nyereményeket sorsolnak ki, az alkotásokat pedig szélesebb közönség is megismerheti.
A beérkező videókat a profi szakemberekből álló zsűri bírálja el, így biztosan a legjobb alkotások készítői részesülnek a jutalomban. A vizuális történetmesélés és a kommunikáció területén egyedülálló tapasztalatokkal rendelkező zsűritagok Nánási Pál fotós, Fehér Zoltán, természetfotós, Juhász Péter, a Publicis Group Hungary kreatív szakembere, valamint Witsch Gerda, a Samsung Magyarország marketingvezetője.
„A Galaxy S21 széria készülékei azért is különlegesek, mert a segítségükkel bárki úgy mutathatja be a történeteit, mint egy igazi profi. A Samsung Pillanatok kampányban ezt az érzést szeretnénk minél több felhasználóval megismertetni – mondta el Witsch Gerda. – Az új készülékek előhozzák az emberek kreatív oldalát, így már alig várjuk, hogy láthassuk a pályaműveket.”
Kreatív Ügynökség:
Publicis Group Hungary – Leo Burnett
Ügynökségi munkatársak:
Farkas Vilmos – Creative Director
Juhász Péter – Creative Group Head
Magassy Dávid – Art Director
Czebe Adél – Junior Art Director
Szász Dániel – Copywriter
Kucsma Beáta – Group Account Director
Konrád Dézi – Senior Communication Executive
Bata Anita – Social Media Manager
Tóth-D. Viktória – Community Manager
Produkciós partner:
Inframe Kft.
Fejlesztés:
Clappcom Kft.