Március óta több mint 1,4 millió jegyár visszatérítési igényt teljesített az Emirates utasai felé, 1,4 milliárd dollárt (420 milliárd forintot) meghaladó összegben, mely az összes igény 90 százaléka. Ez a szám magában foglal minden június végéig, a világ minden tájáról beérkezett kérelmet, kivéve néhány olyan esetet, melyeknél további felülvizsgálat szükséges.
A világjárvány kitörése óta az Emirates bővítette kapacitását a visszatérítési igények gyorsabb kezelése érdekében. A légitársaság továbbra is együttműködik iparági partnereivel annak érdekében, hogy azon utazók számára is megkönnyítse a visszatérítést, akik utazási irodán keresztül foglalták jegyüket valamely Emirates járatra, beleértve a közvetlen visszatérítések feldolgozásának lehetővé tételét a globális foglalási rendszereken (GDS) keresztül.
„Megértjük, hogy ügyfeleink nézőpontjából már egyetlen függőben lévő visszatérítési kérelem is túl sok. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél hamarabb feldolgozzuk hatalmas és példátlan mennyiségű igényt. Az esetek többsége egyszerű, ezeket gyorsan fel tudjuk dolgozni. Ám előfordulnak olyan kérelmek is, melyeknél kicsivel több időbe telik, mire ügyfélszolgálatunk megvizsgálja és teljesíti az igényt. Hálásak vagyunk ügyfeleink türelméért és megértéséért!” – mondta el Sir Tim Clark, az Emirates Airline elnöke.
A nemzetközi turizmus lassú újra indulásával egyidőben az Emirates újra elindította számos járatát, így világszerte több mint 80 desztináció vált elérhetővé a légitársaság nemzetközi hálózatában. A dubaji központú légitársaság gondoskodik arról, hogy biztonságos és gördülékeny utazást biztosítson ügyfelei számára. Az utasok megállhatnak Dubajban, illetve közvetlenül oda is szervezhetik utazásukat, mivel a város újra megnyitotta kapuit a nemzetközi utazóközönség előtt, legyen szó üzleti célú utazásról, vagy szabadidős tevékenységekről.
Az Emirates számos, a légiutazásban újdonságnak számító kezdeményezést vezetett be utasainak nyugalma és biztonsága érdekében. A szigorú higiéniai szabályokon túl a légitársaság ingyenes orvosi fedezetet biztosít COVID-19 megbetegedés esetén, valamint rugalmas átfoglalási lehetőségeket kínál utasainak.