Ünnepi szokásaink önfeledt megélésére buzdít a Mizo

Márkák

A márka új kampányának fő üzenete: „Válassz szívből!”, hiszen a friss, hazai tejtermékek színes kínálatával mindenki olyan fogásokat varázsolhat, amilyeneket igazán szeretne.

 

„Fontosnak tartjuk hangsúlyozni, hogy az egyéni életmód és ehhez kapcsolódó szokásaink önfeledt megélése az ünnepek alatt éppoly fontos, mint az év bármely más szakaszában” – mondja el Harcsa Beáta, stratégiai- és marketingigazgató, a márkát gondozó csapat vezetője. „Ezt a sokféleséget, amit fogyasztóink képviselnek, széles, több kategórián átívelő portfóliónkkal szeretnénk értékelni és ezáltal a kezükbe adni a lehetőséget, hogy kiválasszák azt a hozzávalót és azt az ételt, amit igazán szeretnének, az ünnepekkor is” – zárta gondolatait a szakember.

A kampány gerincét a karácsonyi image film adja, amelyben klasszikus és újszerű ünnepi élményeket, pillanatokat idéz meg a márka, miközben bemutatja, hogy minden ízléshez megfelelően tudnak alkalmazkodni a Mizo márka több kategóriát is lefedő termékei.

„Van, aki hagyományosan, örök klasszikus fogásokkal ünnepli karácsonyt, ugyanakkor van, aki mindig az újdonságokat keresi, vagy éppen kevésbé a készülődésre helyezi a hangsúlyt, inkább a minőségi időre. Bárhogy is töltjük a karácsonyt, a Mizo sokszínű termékportfóliójára számíthatunk az ünnepek alatt is” –osztja meg gondolatait Varga Aliz, a Mizo márka senior brand managere.

A reklámfilm egész decemberben fut. Ezt egészíti ki, a novemberben és decemberben is futó cityligt kampány, mely országos elérést biztosít. Az OOH kampány speciális elemei lesznek a digitális plakátok, amiket most először használ a márka. Az image filmben megfogalmazott fő üzenet az integrált kampány további elemeiben célcsoport-specifikusan jelenik meg. A Street Kitchennel és a Mindmegettével való együttműködésben a változatos karácsonyi receptek kerülnek fókuszba. A bolti aktivitások pedig a vásárlás helyén hívják fel a vásárlók figyelmét a termékekre.

 

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: Mizo
Stratégiai és marketingigazgató: Harcsa Beáta
Senior brand manager: Varga Aliz
Marketing tanácsadó: Princz Andrea
Ügynökségi oldal
Ügynökség: Café Communications
Client Service Director: Bittermann Tünde
Creative Director: Kenczler Marci
Strategy Director: Szakál Zoltán
Creative Group Head: Horváth Andrea
Art Director: Györgyfi Róbert
Copywriter: Vermes Zita
Account Director: Fehér Veronika
Senior Account Manager: Virág Dóra

Produkció

Produkciós cég: Ristretto
Producer: László Péter
Rendező: Damokos Attila
Operatőr: Dévényi Zoltán
Gyártásvezető: Krékits Péter
Látványtervező: Láng Imola

Utómunka

Vágó: Érdi Zsófi
Colorist: Salma Levente
VFX: Nagy Miklós
Zene: Almássy Márton

 

SOCIAL MEDIA