Továbbra is az X-Faktor a legnézettebb

Márkák

A fő kereskedelmi célcsoportban ezúttal is az X-Faktor volt az elmúlt hét legnézettebb műsorszáma. Az 18-49-es toplista első 10 helyén 7 RTL-es program található – adta hírül a médiavállalat.

 

A 18-49 évesek körében az RTL magabiztosan, 20,1%-os lineáris közönségaránnyal nyerte az elmúlt hetet főműsoridőben 2,6 százalékpontot verve fő versenytársára. A csatorna – és egyúttal a hét – legnézettebb műsorszáma a szombati esti élő X-Faktor volt, 33,1%-os lineáris közönségaránnyal a fő célcsoportban.

A heti nézettségi TOP10-ben az X-Faktor mellett hat Celeb vagyok, ments ki innen! adás is megtalálható. Az elmúlt héten indult reality nyitó epizódja 29,6%-os lineáris közönségarányával rögtön a toplista 2. helyén landolt, megelőzve a konkurens nagyszabású hétvégi event műsorát is. A kolumbiai történések az RTL Moston is nagyot mentek: a műsorhoz kapcsolódó videóindítások (VV) száma  elérte a közel  630 ezret. A platform további két legnézettebb tartalma a X-Faktor, valamint az Éjjel-Nappal Budapest volt.

A 25. születésnapját ünneplő RTL a hétvégén, az X-Faktor adása alatt élőben váltott arculatot. Az ünnepi pillanatról készült, az rtl.hu oldalán publikált videó alig 48 óra alatt már 57 ezer VV-t ért el.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, live+aslive+vendég; lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2022. 42. hét, Gemius Prism,4+ rtlmost, rtlmost+ , web+app, total videoview,RTL.hu: VV (2022. 10. 24-én lekért adatok alapján)

 

SOCIAL MEDIA