18 éves a magyar GLAMOUR

Kiemelt Márkák

A most tizennyolc éves magazin friss, novemberi száma sorrendben a 218. hazai lapszám.

 

„Most, hogy 18 éves, azaz »nagykorú« lett Magyarországon a GLAMOUR magazin, megálltam és elgondolkodtam azon, hogy milyen utat is tettünk meg közösen a magyar nőkkel” – mondja Maróy Krisztina, aki a kezdetek óta a hazai magazin főszerkesztője. „Sokat változtunk, sok mindenben öntudatunkra ébredtünk, az előző generációk értékeihez, elvárásaihoz képest sok mindenben másmilyenekké váltunk. Mertünk felismerni hibákat, hiányokat magunkban és magunkon kívül, a társadalomban is, és erre bátran reflektáltunk közösen – mi és az olvasóink. Biztos vagyok benne, hogy a következő évtizedek a nők térnyeréséről szólnak, és ebben a GLAMOUR továbbra is nagyon aktívan részt vesz majd.”

Mára glamúros tartalmak és élmények sorát kapja az olvasó a márkától: nyomtatott magazint, online híreket a glamour.hu-n, közösségi média felületeket, a GLAMOUR Univerzum mobilalkalmazást, a Beautyfesztivált és a Beautyboxot, természetesen a GLAMOUR-napokat, 2021 óta pedig egy évente megjelenő bookazine-t is. A GLAMOUR Women of the Year díj odaítélésével a márka a szakmájukban sikeres magyar nőket helyezi a középpontba.

A GLAMOUR szívügyei

A magazin kiemelten foglalkozik a nők anyagi tudatosságának fejlesztésével, hiszen a nők lelki és fizikai kiszolgáltatottsága közvetlenül és kimutathatóan összefügg az anyagi kitettségükkel. A szerkesztőség 2017-ben kampányt indított GLAMOUR Womenpower néven: minden év november 10-e után csak nőknek adnak megbízást, ezzel is felhívva a figyelmet arra, hogy az év utolsó időszakában a nők gyakorlatilag ingyen dolgoznak a férfiakkal összevetve, hiszen 8 százalékkal keresnek kevesebbet ugyanazzal a munkával, mint a férfiak.

Magyarországon a magazin csapata dolgozott először plus size modellekkel, és a belső anyagok fotózásait is úgy szervezik meg, hogy a sokféleségünk megmutatkozzon. A magazin szerkesztőségi anyagaiban, jótékonysági programjaiban és rendezvényein is teret és figyelmet kapnak a kisebbségekhez tartozó, bármilyen szempontból „más”-nak bélyegzett emberek és társadalmi csoportok.

A GLAMOUR minden lehetőséget megragad, hogy olvasóit az ökotudatos döntésekben segítse. Azon túl, hogy a szerkesztőségi anyagokban rendszeresen foglalkoznak a fenntartható fejlődés kihívásaival, a magazin rendezvényei is a tudatos fogyasztásra biztatnak: 2021 óta a GLAMOUR-események dress code-ja a „Viseldj újra!”, amivel a korábban már hordott stílusos szettek újbóli felhasználására ösztönzik a vendégeket. Az évente ismétlődő GLAMOUR Gardróbfrissítés akció keretén belül pedig az olvasók cserélnek divatos ruhadarabokat egymással, szintén a recycling jegyében – írják.

A glossy lap magyar kiadásának 18 éve alatt számos magyar sztárt szerepeltetett a címlapján és belső oldalain, köztük Illés Fanni paralimpiai bajnokot. „Számomra azért fontos a GLAMOUR, mert ez az a lap, ami Magyarországon nem csak hirdeti, hogy minden ember egyenlő, hanem méltóképpen képviseli például a fogyatékossággal élők ügyét is, legyen szó integrációról vagy éppen akadálymentesítésről. Ez nagyon fontos ahhoz, hogy mindannyian együtt, egymás mellett tudjunk élni” – fejtette ki a parasportoló.

 

A GLAMOUR missziója

A GLAMOUR magazin a következő évtizedekben is a nők mellett áll: továbbra is olyan tartalmakkal és élményekkel szolgál, amelyektől olvasói többekké válhatnak, jobban érezhetik magukat és magabiztosan nézhetnek a jövőbe – teszik hozzá.

 

SOCIAL MEDIA