Sisi szépségtitkai ihlették a legújabb natúrkozmetikai márkát

Kiemelt Márkák

Sokunkban még élénken élnek gyermekkorunk mesedélutánjai, amikor órákon át hallgattuk idősebb rokonaink történeteit a múltról. Halasy Boglárka életében sorsdöntőnek bizonyultak ezek a korai élmények. Kislányként óriási érdeklődéssel figyelte apai nagynénjét, amint az Osztrák-Magyar Monarchia idejében élő szép-nagynénjeiről mesélt neki.

 

Nagymamájától ismerte meg a legendás szépségű Sisi császárné történetét, akire minden nő követendő példaképként tekintett a XIX. században. A kozmetikai márka alapítója évtizedek múltán sem felejtette el a hallottakat – amikor belevágott saját szépségápolási márkája megvalósításába, a császárné hagyatékából fennmaradt, klasszikus szépségreceptúrákból merített ihletet termékei megalkotásához. Éppen ezért nem is volt kérdés, hogy termékcsaládja a SISI Budapest nevet kapja, amellyel a magyar fogyasztók találkozhatnak elsőként.

Halasy Boglárka és szakértői csapata csupa olyan Sisi korában is használt természetes növényi alapanyagokat válogatott össze a formulák megalkotásához, amelyek a legújabb dermatológiai kutatások szerint is hatékonyan támogatják és serkentik a bőr természetes folyamatait. Olyan különleges összetevők is bekerültek a készítményekbe mint birsalma-kivonat, a zöldagyag vagy a citromfűvíz, amelyek a bőr mélyebb rétegeiben fejtik ki hatásukat a bennük található vitaminok és ásványi anyagok révén.

“A növényi kivonatoknak és gyógynövényeknek több évszázados hagyománya van a bőrápolásban, hisz már nagyanyáink is a természetben keresték szépségük forrását. Az általuk felhalmozott tudással és tapasztalattal töltöttük meg a SISI Budapest termékek tégelyeit – ám előtte modern köntösbe bújtattuk a ránk hagyott szépségpraktikákat, hogy megfeleljenek a mai világ ízlésének és elvárásainak” – mondta a márka alapítója. Hozzátette: “Olyan készítmények megalkotására törekedtünk, melyek egyszerre szolgálják a szépséget és az egészséget, hogy senkinek se kelljen kompromisszumot kötnie a mindennapi bőrápolás során.”

 

SOCIAL MEDIA