A Generali Csoport hozta el a legtöbb elismerést az Institutional Investor 2022-es rangsorában

Márkák

Az Institutional Investor nemzetközi elismerésnek örvendő legújabb rangsorát több mint hatszáz pénzügyi területen tevékenykedő vállalat 1380 szakemberének és befektetőjének visszajelzései és véleménye alapján alakították ki.

 

A listán szereplő cégek együttes teljesítménye mellett a döntéshozók a cégek vezetését meghatározó menedzserek teljesítményét is értékelték, így a legjobb vállalat- és pénzügyi vezetőket hitelességük, kommunikációs készségeik vagy éppen az irányításuk alatt kihelyezett tőke nagysága alapján is díjazták. Kiemelt szempont volt a befektetői kapcsolatok színvonala is, melynek során a közölt pénzügyi információk minősége, a marketingtevékenység és vállalat reakciókészsége is sokat nyomott a latba.

A sokrétű és összetett kritériumok miatt is számít rendkívüli elismerésnek, hogy a Generali szinte minden fontos kategóriában remekelt. Első díjat nyert Cristiano Borean, mint legjobb pénzügyi vezető (CFO), de valósággal letarolta a mezőnyt a befektetői kapcsolatokkal foglalkozó ’Investor & Rating Agency Relations’ csapat, mely a legjobb I&R programnak, eseménynek, és csapatnak járó elismeréseket is elnyerte, míg az egység két tagját, Giulia Raffót és Rodolfo Svarát külön is kiemelték. A Generali büszkélkedhet emellett a legjobb igazgatótanáccsal, valamint környezetvédelmi, társadalmi és irányítási (ESG) stratégiával, miközben Philippe Donnet-t választották a biztosítási szektor legjobb vállalatvezetőjének (CEO) – írják.

Philippe Donnet, a Generali Csoport CEO-ja elmondta: „Ez a rendkívüli eredmény megerősít minket abban, hogy jó úton járunk, miközben pontosan rámutat a siker titkára – a Generali fenntartható növekedése iránt elkötelezett, kiemelkedő szakmai felkészültséggel rendelkező csapatunk van. A visszajelzések alapján elégedettek lehetünk a pénzügyi szektorral, illetve a közösséggel ápolt kapcsolatainkkal és az ESG stratégiánk megvalósításával is.”

 

Fotó: Gabriel Castles/unsplash.com

 

SOCIAL MEDIA