Nyáron közel harminc üzletét újítja meg a PENNY

Kiemelt Márkák

Az áruházlánc tovább erősíti és újítja a márkát.

 

„Nálunk, a PENNY-nél a nyári szünet alatt sincsen megállás, most is gőzerővel azon dolgozunk, hogy üzleteink hangulata és árukínálatunk még vonzóbb legyen a vásárlóink számára. Az elsődleges célunk a fogyasztók igényeinek maximális kielégítése. Év végére 227 üzletünk nagy része megújult vásárlói térrel és jelentősen bővített kínálattal várja majd kedves ügyfeleinket, ráadásul áruházláncunk egy újabb egységgel is bővül ősszel, Hajdúsámsonban” – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.

A tavalyi évben a vállalat 35 millió eurót fordított a fenti célokra, idén 52 millió euró szerepel az vásárlói tér-megújításra vonatkozó költségvetésben. Jövőre várhatóan további 35 millió forint áll rendelkezésre a magyarországi üzletek további korszerűsítésére.

Az üzletterek felújításával egy időben az árukínálat is frissül és bővül. Az PENNY számára kiemelten fontos, hogy folyamatosan és gyorsan reagáljon a vásárlói igényekre, ezért a rendszeres felmérések és visszajelzések figyelembevételével alakítja a szezonális aktivitásokat és promóciókat. Az már most látható, hogy a megújult üzletekben a vevők gyorsabban megtalálják a keresett termékeket. Ráadásul az „újjászülető” egységekben immár helyet kapnak az úgynevezett egészségszigetek is, amelyeknél az egészséges táplálkozáshoz kapcsolódó árucikkek, valamint a különböző ételérzékenységeknek megfelelő termékek találhatók, legyen szó bio zöldségről-gyümölcsről, hűtött laktózmentes vagy vegán termékekről, illetve más gluténmentes, bio vagy energiacsökkentett termékekről – írják.

 

SOCIAL MEDIA