A Hello Agency kapott megbízást a TEDxMETU kommunikációjára

Kiemelt Márkák

A Budapesti Metropolitan Egyetem idén ősszel újra megrendezi TEDx eseményét, amelynek kommunikációs stratégiájáért a Hello Agency csapata felelős.

 

Utoljára 2020-ban találkozhatott a közönség a TED-eseménysorozathoz kapcsolódó TEDx konferenciával. A rendezvény minden alkalommal más témára épül, 2022-ben a fenntarthatóságot járják körbe az előadók. Szó lesz még idén a jövőkutatásról, technológiai újításokról és társadalmi felelősségvállalásról is.

Az esemény sikeréhez a Hello is büszkén járul hozzá. Az ügynökség lehetőséget kapott a TEDxMETU teljeskörű kommunikációs stratégiájának kidolgozására, valamint az esemény social media kommunikációjára, ami magában foglalja a brandépítést, az előadók toborzási kampányát és a vizuális tartalmak gyártását is. A friss arculat kezet ábrázoló központi motívuma jól tükrözi a konferencia üzenetét: vegyük kezünkbe a jövőnket és cselekedjünk jól, hogy jobb világot teremtsünk.

Az előadók jelentkezését a szervezők június 1-ig várják a következő linken.

 

SOCIAL MEDIA