Főműsoridőben továbbra is vezet az RTL Magyarország!

Márkák

A kiemelt kereskedelmi célcsoportban, április első hetében, főműsoridőben csoportszinten és csatornaszinten is az RTL Magyarországé és az RTL Klubé az elsőség – adta hírül az RTL Magyarország közleménye. 

 

Csoportszinten, főműsoridőben továbbra is vezet az RTL Magyarország! A 18-49-es célcsoportban az RTL Magyarország vezet fő konkurensével szemben (RTL Magyarország 27,4 lineáris SHR%, TV2 Csoport 27,3 lineáris SHR%), ahogy ugyanezen paraméterek mellett az RTL Klub is előnyben van fő riválisával szemben (RTL Klub 13,7 lineáris SHR%, TV2 13,0 lineáris SHR%). Ezeket az adatokat erősíti, hogy az RTL Klub az előző héten 7-ből 5 estét nyert meg.

A hét legnézettebb mozifilmje is az RTL Klubon futott (18-49-ben). Ez Dwayne Johnson főszereplésével sugárzott Jumanji: A következő szint című film lett 15,6 lineáris SHR%-al (4. helyezést ért el a 18-49-es heti toplistán).

Pajkaszeg lakói szombat este 18,4 lineáris SHR%-ot hoztak a 18-49-es korcsoportban, ezzel dobogós helyen végeztek a korcsoport heti toplistáján.

 

Az RTL Klub Híradója továbbra is meghatározó televíziós hírforrás

Az RTL Klub Híradója továbbra is a legnézettebb televíziós hírforrás az országban (18-49-ben)! Az elmúlt héten (a kiemelt kereskedelmi célcsoportban) 21,7 lineáris SHR%-ot hozott (a konkurens hasonló műsora mindössze 18,3 lineáris SHR%-t). Az azt követő infotainment magazin, a Fókusz is előzi riválisát, ugyanezen a célcsoporton belül (Fókusz 19,2 lineáris SHR%, TV2 Tények Plusz 13,8 lineáris SHR%).

Ha hétköznap, akkor továbbra is Keresztanyu! A makkosszállási történet, a fő kereskedelmi célcsoportban, az előző héten 16,4 lineáris SHR%-ot hozott az RTL Klubnak.

 

Dinamikusan növekszik az RTL Magyarország szerepe a digitális térben

Digitális térben továbbra is a legnézettebb heti tartalmak: Éjjel-Nappal Budapest, Keresztanyu és a Hotel Margaret. Az rtl.hu a választások utáni napon, azaz április 4-én hétfőn az elmúlt bő egy év második legmagasabb elérését hozta, több mint 200 ezer egyedi felhasználóval és 436 ezer oldalletöltéssel. A megújult rtl.hu az elmúlt héten átlagban 121 ezer napi videóindítást generált, 307 ezres országos oldalmegtekintés mellett.

 

Forrás: 

Nielsen Közönségmérés, Live+aslive+vendég,18-49, főműsoridő(1900-2259), Lineáris shr%(a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), amr, 2022.14. Hét Gemius Prism, 4+ rtlmost, RTL.hu web+app, total videoview , Pageview 2022.04.11-én lekért adatok alapján 

 

SOCIAL MEDIA