Elindult az LG nemzetközi innovációs versenye

Márkák

Az LG Electronics a varsói Alpha Wolves Summiton bejelentette, hogy elindítja A jövő otthona című globális innovációs versenyt. A startupokat és gyors ütemben növekvő vállalkozásokat célzó felhívás olyan innovációkat és megoldásokat keres, amelyek hozzájárulhatnak a kényelmesebb, egészségesebb, összekapcsolt otthonok megteremtéséhez.

 

A várakozások szerint a világ minden táján nagy érdeklődést kelthet a verseny, amelynek során a pályázók feladata, hogy olyan innovációs ötleteket mutassanak be, amelyek javíthatják az életminőséget és az otthoni felhasználói élményt. A nyertesek lehetőséget kapnak arra, hogy együtt dolgozzanak a vállalat új kockázati befektetési részlegével, az LG Future Home üzletággal, valamint erőforrást és finanszírozást kapnak koncepcióik és vállalkozásuk továbbfejlesztéséhez.

A Jövő otthona verseny pályázóinak olyan megoldásokat kell bemutatniuk, amelyek kifejezetten a verseny négy kategóriájának — Új funkciók, kiegészítők vagy szolgáltatások a továbbfejleszthető LG termékekhez; Új életmód-trendekre reflektáló háztartási gépek; Innovációk a háztartási gépek alapanyagaiban, alkatrészeiben vagy vezérlésében; A háztartási gépek jövőbeli átalakulása — egyikéhez kapcsolódnak.

Izgatottan várjuk, hogy a Wolves Summittal együttműködve elindítsuk A Jövő otthona innovációs versenyt, illetve, hogy szorosan együtt dolgozzunk a nyertes csapatokkal azért, hogy intelligens és a kényelmet elősegítő megoldásokat alkothassunk az otthonok számára” — mondta Oh Sai-kee, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának ügyvezető alelnöke, a kutatás-fejlesztési központ vezetője. A továbbiakban is támogatjuk a nyílt innovációt, és hasonló gondolkodású partnereket keresünk, hogy különleges élményeket és jobb életet kínáljunk mindenki számára.”

A Jövő otthona versenyre április 8-tól május 9-ig adhatják le pályázataikat az érdeklődők. A nevezéssel kapcsolatos további információk a challenges.wolvessummit.com/lg weboldalon érhetők el.

 

Fotó: R ARCHITECTURE/unsplash.com

 

SOCIAL MEDIA