Bíztató növekedés és saját gyártás

Márkák

A cseh Bonami éves szinten 25%-kal növekedett. A cég hatalmas összegeket fektetett fejlesztésbe, választékbővítésbe és az alkalmazottak számának növelésébe.

 

“A tavalyi év a terjeszkedés éve volt, mind földrajzilag, mind termékkínálatunk elérhetőségét tekintve. Idén ünnepeljük a kilencedik születésnapunkat, immáron kilenc országban vagyunk jelen, több hagyományos üzletet nyitottunk, és Bonami Futár szolgáltatásunkkal lefedjük szinte az összes piacunkat, azaz Csehországot, Szlovákiát, Magyarországot, Lengyelországot és Romániát” – foglalja össze az elmúlt év legfontosabb eredményeit Pavel Vopařil, a Bonami vezérigazgatója. „A 2021-es évben több mint 100 millió cseh koronát fektettünk be üzletnyitásra, raktárbővítésre és a termékpalettánk kínálatának szélesítésébe” – teszi hozzá.

A Bonami a 2021-es évben raktáraiban 2,7 millió különböző típusú terméket fogadott. Tárolási területét látványosan 10 000 m²-rel közel 55 000 m²-re bővítette. A cég immáron három országban klasszikus üzleteket is üzemeltet, köztük egy hazánkban, a tavaly december elején Budapesten az Aréna Mallban nyitott meg. Az elmúlt év statisztikája alapján 150 ezer olyan látogató tért be a Bonami shopokba, akik online rendelt csomagjaikat itt vették át.

A Bonami a tavalyi évhez hasonlóan mérsékelten bizakodó, így továbbra is a szállítási és anyagárak emelkedésére számít. A vállalat emiatt a vertikális integrációra kíván koncentrálni, cél, hogy a teljes üzletlánc minél nagyobb részét maga irányítsa.

“Bebizonyosodott, hogy az ellátási lánc számos részén önmagunkra kell hagyatkoznunk. Ennek okán szeretnénk még jobban a szállítást és magukat a termékeket ellenőrizni, ezért is bővítjük a saját márkás kínálatunkat. A Bonami termékcsalád új kategóriákkal köszönti a tavaszt, házon belülre hoztuk néhány termékünk formatervezését, ám ami vásárlóink számára talán ennél is fontosabb, a magas minőségre fogunk koncentrálni” – mondja Vopařil.

A vállalat a legkelendőbb termékek esetében a rendelkezésre állást 90% felett tartja, és az eladásra váró termékek több mint 90%-a raktáron van – írják.

 

SOCIAL MEDIA