Telekom 2021 Karácsony – kampánybejelentő

Kiemelt Márkák

A Magyar Telekom idei karácsonyi kampányában a törődés és a személyes találkozás értéke kerül a középpontba. A kampány magja egy Koltai Róbert főszereplésével, Magyarországon készülő TV-spot, amit Európa nyolc másik országában is vetítenek majd.

 

HÁTTÉR

Idén a Deutsche Telekom nemzetközi karácsonyi tenderét a Magyar Telekom nyerte meg a DDB Budapest ötletével, így az itt fejlesztett TV-spot és a kampány kreatív elemei összesen 9 ország Telekom-kampányában, egységesen szerepelnek majd. Korábban nem volt példa ilyen széleskörű kampány-együttműködésre a DT-országok között.

 

KAMPÁNYCÉL

A járványidőszak alatt egyszerre tapasztaltuk meg azt, hogy milyen sok minden megoldható a digitális eszközök segítségével, és azt, hogy ennek ellenére mennyire fontosak számunkra a személyes találkozások.

A kampány célja, hogy mindkét jelenséget bemutatva a törődés jelentőségét hangsúlyozza, miközben a karácsony csodáját is visszacsempészi a mindennapjainkba.

 

KREATÍV KONCEPCIÓ

Tavaly decemberben sajnos nélkülöznünk kellett a megszokott karácsonyi varázslatot. A családok a lehető legkevesebbre redukálták a személyes találkozások számát, hogy így védjék meg azokat, akik a legfontosabbak számukra, a szeretteiket.

Ez komoly űrt okozott mindenkiben. Kifejezetten igaz ez a nagyszülőkre és unokáikra, akiket egy különleges, bensőséges kapocs köt össze minden egyes családon belül.  Bár a járvány alatt sok idős tanult meg olyan trükköket, amelyeknek köszönhetően digitálisan tudta tartani a kapcsolatot a család többi tagjával, a karácsony csodája az emlékezetes személyes találkozásokban mutatja meg magát igazán.

A DDB Budapest és a CineSuper által fejlesztett kampány erre az univerzális insightra válaszol egy szívhez szóló történettel, aminek középpontjában egy nagypapa és unokája újbóli egymásra találása bontakozik ki. A TV-spot forgatása nemzetközi produkcióban valósult meg, a svéd Stina Lütz-John Strandh rendező-operatőr páros vezetésével.

A spot fontos művészi eszköze a színészi játék, ami Koltai Róbert Jászai Mari-díjas színművésznek köszönhetően nagyon magas színvonalon segíti a spot üzenetének közvetítését, annak átélését. Ebben minden értelemben partnere volt Bartos Bozsó gyerekszínész is, aki elképesztő tehetséggel és alázattal formálta meg saját szerepét.

A hero TV-spoton túl további filmes tartalmak is készültek tévés és online csatornákra a tehetséges fiatal magyar rendező, Kovács István rendezésében. Egy része ezeknek az anyagoknak is a nemzetközi piacokra készült, és több országban vetítik majd őket. Az egyes országok ajánlatai különböznek, így a közös történet jeleníti meg a kampány központi üzenetét, amit minden helyi vállalat a saját marketing céljaival egészít ki és lokalizál.

A Magyar Telekom az ünnepi időszakban azt kívánja ügyfeleinek, hogy legyenek ott egymásnak karácsonykor is. A kampány keretében emellett kommunikálja azt is, hogy most 10 napos korlátlan mobilnettel ajándékozza meg őket, gondtalanabbá téve ezzel a családok számára az ünnepeket és az arra való felkészülést.

 

A hero TV-spot:


https://youtu.be/hwbilO0Fj1s

 

A forgatáson készült werk:


https://vimeo.com/648997677/e4b2647e41

 

CREDITS

 

Client: Deutsche Telekom

Brand Chief Brand Officer Ulrich Klenke

 

Coordinated by Magyar Telekom

Brand and Communications Director: Szabó Béla

Head of Segment Communications: Kovács András Péter

Campaign Coordination: Balogh Timi, Baross-Buzási Eszter

Content Experts: Kiss Babett, Harmati Judit

 

Agency: DDB Budapest

Creative Director: Balogh Zsolt

Creatives: Guilherme Somensato, Nagy Mate

Client Service Director: Simon Detti

Account Director: Palla Orsolya

Senior Account Manager: Urbán Gábor

Agency Producer: Kemenyiczki Alexandra

Production Assistant: Vágenhoffer Zsuzsanna

 

Director: Stina Lütz

Director of Photography: John Strandh

 

Film Production company: Cinesuper

Producer: Mártonffy Zoltán

Post Production: Focus Fox Studio

Editor: Hack Júlia

Music Composer: Andreas Saag

Original Music: Hugh Martin, Ralph Blane

 

SOCIAL MEDIA