A Márkamonitor rádióműsor mai vendége Vágyi Erik, a NielsenIQ ügyvezetője

Inspiráció Kiemelt

A Nielsen piackutató neve két betűvel egészült ki, ma már NielsenIQ a neve. De a tevékenysége lényegében ugyanaz, ők tudósítanak a legpontosabban a világnépesség mintegy 90%-ának a fogyasztási szokásairól.

 

Vágyi Erik ügyvezetővel megbeszéljük, milyen vásárlási trendek alaklultak ki a Covid árnyékában, hogy éreztük magunkat és hogyan viselkedtünk az elmúlt mintegy másfél évben, miként igazodtunk a járványhoz, mit és miért vásároltunk, miből halmoztunk fel készleteket.

A Covid előtt prosperált a világggazdaság, 6-7 %-os volt a növekedés. A járvány először visszaesést okozott, ám igen hamar növekedésbe váltott. Különösen nagyot nőtt az online kereskedelem. Sokat változott a fogyasztói viselkedés is, egészségesebb ételek, italok kerültek a kosárba, nőtt a „mentes” forgalom, erősödött a környezet iránti elkötelezettség. – ezekről a fejleményekről tudunk meg nagyon sok konkrétumot Vágyi Eriktől.

A trendek áttekintése után vendégünk néhány tanácsot is megfogalmaz azzal kapcsolatban, mit tegyenek a márkák, hogy fenntartható növekedési pályán maradjanak. Biztonság, rugalmasság, alkalmazkodás a turbulens változásokhoz, ezek a főbb címszavak – a részletekért kapcsoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

 

 

SOCIAL MEDIA