A Httpool Magyarországra is bevezette a Spotify programmatik hirdetéseket

Kiemelt Piac

A Httpool már itthon is elérhetővé tette az automatizált hirdetés értékesítést a Spotify platformján, ezzel új programmatik eszközöket kínálva a hazai márkáknak.

 

A Spotify programmatik audio és videó formátumai már egy ideje elérhetőek a Httpoolon keresztül Ausztriában, Lengyelországban, Csehországban és Romániában. Most pedig már Magyarországon is, valamint további 13 országban a CEE régióban, a Baltikumban és balkáni országokban. Erre a bővítés a Spotify programmatik iránt mutatkozó egyre növekvő piaci igény kielégítésére adhat választ, ezzel is bővítve az audio és videó inventory lehetőségeket.

„A Spotify programmatik bevezetése egy fontos mérföldkő a digitális audio szegmensben, ami megszilárdítja a digitális audio termékek piaci szerepét – magyarázta Györki Zsuzsa Spotify Sales Lead. – A Httpool eltökélt célja a régióban, hogy partnereinknek a legjobb szolgáltatást és támogatást nyújtsuk. Biztosítjuk számukra a legújabb piaci trendeket és best practice példákat, hogy támogatásunkkal a hirdetők a lehető legtöbbet hozzanak ki a Spotify-on való megjelenés lehetőségeiből.”

 

A Spotify hirdetés ereje

A Spotify ingyenes felhasználói naponta fejenként több mint két és fél órát töltenek az alkalmazással. Minden 5 percből 1-ben a Spotify alkalmazás aktív a mobil vagy desktop felületeken, azaz a felhasználók aktívan használják azt a képernyőt nézve. Ennek köszönhetően a platform nagyon érdekes lehetőséget jelent azoknak a márkáknak is, melyek videó és display formátumokat használnak elsősorban. A Spotify használata 24 órás, így a hirdetők a nap bármelyik szakaszában kapcsolatba tudnak lépni a felhasználókkal.

Ügynökségek és házon belüli programmatik csapatok részére a Spotify most még rugalmasabban elérhető a Private Marketplace (PMP) szolgáltatáson keresztül. A PMP-k egyre fontosabbá válnak a digitális hirdetési piacon, mert exkluzív hozzáférési lehetőséget biztosítanak prémium inventoryhoz. A Spotify PMP videót CPM alapon értékesítik, azaz a videók elszámolása impression alapon történik.

A Spotify hirdetési lehetőségei a felhasználókra és az ő felhasználói élményeikre vannak tervezve, ennek köszönhető az egészen egyedülálló 92%-os viewability arány. A Spotify hallgatása közben kevesebb reklámmal találkozik a felhasználó, így jobban tud figyelni és erősebb kötődés is alakul ki a hirdetők üzeneteivel. A Spotify ereje különösen erős, ahogy az emberek az egész napos vizuális túlterheltség elől az audio tartalmak hallgatása felé fordulnak.

 

SOCIAL MEDIA