Sztaniszláv András a Márkamonitor rádióműsorában

Kiemelt Piac

Mai vendégem Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség elnöke. Andrással majdnem napra pontosan egy évvel ezelőtt beszélgettünk utoljára. Mindenekelőtt felfrissítjük emlékeinket, mit gondoltunk, mit reméltünk tavaly nyár elején, és ehhez képest mi történt velünk.

 

Mennyiben változtatta meg a Covid a kommunikáció világát? Ennek kapcsán felmerül a piac nagyságának a kérdése is. Az MRSZ áprilisban mutatta be a két éve megújult médiatortát és a kommunikációs tortát, utóbbiban már a PR is benne van, a marketingkutatással, a DM-mel, a kreatív munkákkal együtt. A PR szakma bevétele abszolút értékben csökkent, de a részaránya a tortában nőtt – egyik szemünk sír, a másik nevet? Ez csak a kríziskommunikáció egyszeri növekedésének tudható be, vagy hosszabb távon is felértékelődik a PR?

Beszélünk az MPRSZ új díjáról is, ami a Sándor Imre díjat váltja. Miben különbözik ez a díj az előzőtől, ki pályázhat és milyen kampányokkal?

Végül, de nem utolsó sorban megbeszéljük azt is, az idén 30 éves MPRSZ milyen aktivitásokkal ünnepli ezt a szép kerek évfordulót.

 

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

 

Szakács László főszerkesztő

 

SOCIAL MEDIA