Fiataloknak, fiatalokkal – legújabb ajánlatával az Y és Z generációnak kedvez a Telekom

Márkák

Ahány ház, annyi szokás és ahány előfizető, legalább annyi igény – ezt felismerve a Magyar Telekom kifejezetten a fiatalokra szabva állította össze legújabb ajánlatát. De honnan tudja egy vállalat, hogy mire van szüksége a huszonéveseknek? A legbiztosabb forrásból: megkérdezte őket, és a kezükbe adta a döntés lehetőségét.

 

Összesen közel egymillió, a 20-29 éves korosztályba tartozó fiatal bevonásával állította össze legújabb ajánlatát a Magyar Telekom az Instagram Story funkciójának segítségével. A telekommunikációs vállalat által feltett kérdések a korcsoportra jellemző telekommunikációs szokásokat vizsgálták, a válaszok pedig kérdésenként olykor tízezres nagyságrendben érkeztek, nagyban elősegítve, hogy közösen alakítsák ki a fiatalok számára legmegfelelőbb opciókat.

A tudatos mobilnetfogyasztói címre joggal pályázhatnak a felnőtté váló generáció tagjai: a válaszok szerint létfontosságú számukra a mobilinternetelérés, azonban azt felelősen beosztva használják fel, és leginkább akkor hagyatkoznak az adatkeretükre, amikor a kollégiumi wifi rossz minőségű, vagy utazás közben támad kedvük szörfözni. Nem csak akkor ütik el az időt netezéssel, amikor egyedül vannak, a közös kirándulások, utazások során is elmaradhatatlan a mobilnet, amit szívesen meg is osztanak egymással. És hogy miből gazdálkodnak? A válaszok a 15GB és a végtelen mobilnet között oszlottak meg leginkább, előbbi esetben a keret túllépésekor a felhasználók szívesen ruháznak be extra adatra. Bár azt gondolnánk, az Y és Z generáció tagjai már csak online kommunikálnak egymással, a beérkező válaszok szerint a többség valóban neten keresztül telefonál, azonban 46%-uk inkább a hagyományos hívást preferálja.

A kommunikációs szokások egyre inkább a karaktereknek kedveznek, a fiatalok 72%-a az írásos kapcsolattartást részesíti előnyben. A videók elsöprő sikert aratnak a fiatalok között, ahogy a legjobb grafikájú játékokkal is szívesen töltenek időt. Az önállósodás igénye szembetűnő: a 20-29 évesek 68%-a fizeti saját mobilszámláját, de a rokonság megkerülhetetlen faktor a mobilszolgáltató-választásánál, hiszen a megkérdezettek 70%-a vallja, hogy az előfizetői hűség „családban marad”. A fogyasztói társadalom sem fog ki a generáció ökotudatosságán, 74%-uk ugyanis inkább addig használja készülékét, amíg tudja, figyelmen kívül hagyva a legfrissebb kütyüket a piacon. Előfizetésüket leginkább mobilon használják, azonban nem ritka az olyan készülékek iránt mutatott érdeklődés sem, mint az okosóra (66%), vagy a laptop (42%).

A válaszokat feldolgozva a vállalat tisztább képet kapott a fiatalok igényeiről, és a visszajelzések alapján kétféle Kraft ajánlatopcióval állt elő, a végleges, bevezetendő ajánlatról való döntést a fiatalokra bízva. Felismerve, hogy a felnőtté válás folyamatos változással jár, mindkét ajánlatopció az előfizetők folyton változó igényeihez maximálisan igazodó, személyre szabható szolgáltatást kínál. A rövid távra tervezőknek, hektikus nethasználóknak 7 napos bővítőket az 500MB-ostól a szinte korlátlan, 85GB-os adatkeretig, illetve az olykor többet telefonálók lebeszélhető percekkel is gazdagíthatják alapcsomagjukat. A másik ajánlatopció, 30 napos bővítőkkel az előre tervező személyiségeknek ideális, kiegyensúlyozottabb nethasználati szokásokkal.

 

SOCIAL MEDIA