Indul a PICK Szalametti kampány

Kiemelt Márkák

Háttér: A PICK több mint 150 éves hagyományainak köszönhetően a szalámik szakértője Magyarországon. A márka mögött álló szaktudás és technológia lehetővé teszi, hogy a hagyományokon alapuló értékek és a megszokott magas minőség megtartása mellett folyamatos termékújdonságokkal válaszoljanak a változó fogyasztói igényekre.

 

A folyamatos megújulás jegyében idén tavasszal PICK Szalametti néven vezetik be a legújabb szalámi-termékcsaládot, amelyet a legfrissebb piaci és fogyasztói kutatások eredményeire alapozva, valódi fogyasztói igényekre szabva fejlesztettek ki a változatosságra nyitott szalámi fogyasztók számára.

A Szalametti szalámikban a garantált PICK minőség és a színes, izgalmas ízvilág találkozik. A minőségi alapanyagokból készülő, bükkfával füstölt termékcsalád változatos, széles ízválasztékban érhető el: hagyományosabb fűszerezésű csemege, paprikás és csípős változatban, valamint izgalmas chilis és fokhagymás fűszerbevonattal.

 

Kommunikációs cél: Az elsősorban a Téliszalámiról ismert PICK márka szélesíteni akar fogyasztói bázisán, megszólítva a fiatalabb generációt is úgy, hogy a Téliszalámi heritage által megalapozott szakértői szerepét kiterjeszti egy új, különleges ízvilágú, ízesített szalámi kategóriára is.

 

Kreatív koncepció: A PICK 150 éve foglalkozik szalámikészítéssel. Pontosan tudja, hogy a minőség fenntartása és hagyományőrzés mellett legalább ugyanolyan fontos a változatosság is, hiszen a változatosságot mindenki szereti. Az új PICK Szalametti szalámikkal pedig minden napunkba vihetünk egy falat változatosságot, hiszen izgalmas ízeivel nincs két egyforma szendvics.

Az új termékek bevezetését támogató TVC-ben is megfigyelhető a hagyomány és a megújulás kettősége. A tradicionális PICK Téliszalámi gyártását bemutató jelenetekkel és a 150 év tapasztalatára épülő szakértelem és gondoskodás üzenetével jutunk el egy képileg és zenében is dinamikusabb, fiatalosabb tag-onhoz, amelyben bemutatkoznak az új Szalametti szalámik. A lendületes és színes tag középpontjába számos izgalmas, PICK Szalametti szalámis szendvics-variáció került.

A PICK Szalamettis szendvicsek április-májusban öt héten keresztül a tévé mellett online és social felületeken jelennek meg, de remélhetőleg, minél több fogyasztó a reggeli vagy a vacsora során is találkozik velük.

 


 

Alkotók listája:

 

Megbízó: PICK Szeged Zrt.

Csoport marketing és stratégiai vezető: Szokolai Júlia

Média, digitális és fogyasztói marketing vezető: Vízhányó-Pitrik Szilvia

Média és digitális marketing specialista: Ujfaludi Flóra

Brand manager és social média specialista: Zsapka Anna

Termékmenedzser: Baloghné Harkai Zsuzsanna, Nagygyörgy Zoltán

 

Reklámügynökség: Café Communications

Stratégiai igazgató: Szakál Zoltán

Kreatívigazgató: Zsembery Péter

Senior art director: Nagy Gergely

Art director: Csabai Bence

Copywriter: Havas Kinga

Account director: Kistamás Veronika

Senior account manager: Ferencz Mónika Linda, Kovács Zsuzsanna

 

Médiaügynökség: Café Reklám

Media account director: Kara Balázs

Senior integrated media planner: Gergely Dóra

Junior digital performance manager: Ilko Lóránt

 

Produkció: Café Communications
Tag-on

Utómunka koordinátor: Károly Eszter

Motion designer: Szabó Ákos

Hangutómunka: Gaston Stúdió

Fotó: Vermes Iván

Food stylist: Urbányi Ferenc

 

TVC

Gyártásvezető: Beszta Nóra, May Gábor

Vágó: Sum-Vészi Kriszta

Hangutómunka: Gaston Stúdió

Colorist: Vándor Ádám / Spájz

Zene: Fodor Máriusz

SOCIAL MEDIA