RTL Klub: 10-ből 9 toplistás műsor

Kiemelt Márkák

Március első hetét is megnyerte az RTL Klub, csoportszinten is tartja az előnyét az RTL Magyarország, a heti top 10-es lista 9 helyén az RTL Klub műsorai szerepelnek, az első négy pedig Keresztanyu epizód lett – adta hírül a tévétársaság a Nielsen Közönségmérés mérése alapján. 

 

A fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben az RTL Klub megnyerte a múlt heti nézettségi versenyt (RTL Klub 12,2 SHR%, TV2 11,9 SHR%), ahogy az RTL Magyarország a nyolc csatornájával tartja vezető helyét a TV2 tizennégy csatornájával szemben (RTL Magyarország 25,0 SHR%, TV2 Csoport 23,7 SHR%). Az RTL Híradója továbbra is a legnézettebb hírműsor az országban, a 18-49 évesek körében, átlag 18,6 SHR% közönségarányt hoz.

A hétköznapok egyértelműen legnézettebb műsora a saját gyártású Keresztanyu. A 18-49-es korcsoportban átlag 15,8 SHR% követi Makkosszállás mindennapjait.

Hétfőn jelentkezett az Életünk története. A Friderikusz Sándor vezette időutazó talkshow a fő kereskedelmi célcsoportban 9,1 SHR%-al futott, legjobban az idősebb, magasabb iskolai végzettségűek körében ment, a 18+ főbevásárlói célcsoporton 15,5 SHR%-ot ért el. Digitális térben pedig az elmúlt hét legnézettebb tartalma lett, az RTL Most platformon több mint 80 ezer videóindítást generált.

A Cápák között, a népszerű üzleti showműsor, a múlt héten dupla epizóddal jelentkezett, a csütörtöki adást a 18-49-esek körében 10,1 SHR% követte, míg pénteken 9,0 SHR%-ot hozott, ez utóbbi azonban 40%-kal több nézőt jelent ugyanebben a korcsportban. A legnagyobb növekedést a fiatalok körében érte el, a 18-39-es korcsoportban több mint duplájára nőtt a műsor nézettsége, a legmagasabb közönségaránya pedig a 18-39 éves férfiak körében volt: itt 13,9 SHR%-ot ért el.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, live+aslive+vendég, 9. hét Gemius Prism, 4+, RTL Most web+ app, total vv, 2021. 03. 08-án lekért adatok alapján

 

 

SOCIAL MEDIA