A Kőröstej saját standon mutatja be sajtjait Dubajban az expón

Kiemelt Márkák

A járvány ellenére is ott van a magyar Kőröstej Csoport Dubajban a Gulfood 2021 kiállításon. Az önálló, külön standon 200 kilogramm sajtot mutatnak be a főleg arab importőröknek és a látogatóknak – a világhírű Hajdú grillsajtok, a kashkaval, a labneh és a többi sajt is megkóstolható. 

 

A Dubai World Trade Centerben a Kőröstej Csoport a koronavírus járvány ellenére is jelen van Gulfood 2021 kiállításon, mégpedig külön, önálló standdal várja az egyik legnagyobb magyar sajtexportőr a látogatókat. Ezek – szigorú biztonsági előírások betartásával – meg is kóstolhatóak a standján: a Hajdú grillsajtok, a kashkaval, a krémfehér sajtok, a labneh, az ömlesztett sajtok, a kördobozos sajttól a lapka sajtokig.

Mint minden Gulfood kiállításon, most is jelen vannak magyar termékek, az Agrármarketing Centrum (AMC) ezúttal 11 kiállító részvételével, 156 négyzetméteres standdal képviseli Magyarországot, de a Kőröstejnél úgy gondolják, hogy a külön stand egyfelől kiemeli a jelenlétüket, másfelől így a termékkörüknek megfelelő tematikus szekcióban lehetnek jelen a kiállításon.

Az ételkóstolásnak ugyanakkor a koronavírus járvány miatt szigorú szabályai vannak, minden ételt és italt egyszerhasználatos tányéron vagy pohárban szolgálhatnak fel, a kóstolás alkalmával 4 négyzetméternek kell jutnia egy személyre. A Kőröstej standján is egyszerre csak 5 látogató tartózkodhat. A névjegyek átadása is korlátozott, az a jellemző, hogy QR-kódok segítségével töltik le az érdeklődők kedvelt gyártóik elérhetőségét, illetve a céginformációkat.

Mivel a kiállítók tematikus szektorokban kaptak helyet, így könnyen megtalálják kedvenceiket a látogatók. De a standok előtt folyamatosan monitorozzák a befogadó kapacitást, az ott tartózkodóknak a megengedett maximális létszám-előírást be kell tartani.

Mint ismert, február 21 – 25. között Dubajban a járványügyi helyzet kockázati tényezőit maximálisan figyelembe véve rendezik meg idén is “élőben” a nemzetközi élelmiszeripari vásárt, melyen 85 ország 2500 cége mutathatja be termékeit az arab térség importőrei előtt. A kiállításnak azért van külön jelentősége, mert az elmúlt évben a koronavírus járvány miatt szinte minden világszintű szakkiállítást és rendezvényt lemondtak, elhalasztottak, az élelmiszeripari “kiállítóknak” csak az online térben volt lehetőségük termékeik bemutatására és a kapcsolatépítésre.

Az ötnapos Gulfoodon a járványügyi szabályokat egészségügyi és biztonsági útmutatóban írják elő, a jelenlévők közötti két méter távolság betartása és a maszk viselése is kötelező. Az expo teljes területét rendszeresen fertőtlenítik, emellett több helyszínen fertőtlenítő kapukat is kihelyeztek.

SOCIAL MEDIA