A PICK Legenda – Kampánybejelentő

Kiemelt Márkák

A PICK Téliszalámi 150 éves legendáját eleveníti fel a nagymúltú húsipari márka új kampánya – a CaféCommunications és a FleishmanHillard Café dolgoznak rajta. Új reklámfilm és integrált kommunikációs kampány hívja fel a figyelmet a felülmúlhatatlan minőségre és szakértelemre, ami alátámasztja: a PICK Téliszalámi valóban egy legenda.

 

Háttér: Magyarország kedvenc téliszalámija generációk óta fontos szereplője a magyar családok mindennapi étkezésének. Az idősebb generáció már jól ismeri a legendás készítmény titkát, most itt az ideje, hogy a fiatalok is jobban megismerjék azt.

„Megfogalmazódott tehát az igény, hogy megteremtsük az érzelmi kötődést az újabb generációkkal is, az által, hogy megismertetjük velük a legenda titkát, a minőség mögött rejlő attribútumokat. A kampánnyal arra a kérdésre adunk választ, miért utánozhatatlan a PICK Téliszalámi több mint egy évszázada.” – mondta el Szokolai Júlia, a marketing és stratégiai vezető.

 

Kampánycél:

A kampány célja megismertetni a fiatalabb generációkkal is a legendát, ami az ország első számú téliszalámija mögött rejlik.

A cél tudatosítani a hungarikum PICK Téliszalámi minőségi attribútumait, valamint feleleveníteni azokat az értékeket, amiket Pick Márk eredeti, féltve őrzött receptjének 150 éves hagyománya őriz. A titok benne rejlik a legnemesebb húsokban, a gondoskodásban, a hagyományos, hosszú érleléses eljárás minden egyes lépésében. A PICK Téliszalámi íze megkérdőjelezhetetlenül egyedi, és mindennapjaink része már hosszú ideje, erre épülnek a kreatív kampány elemei.

A PR kommunikáció első körben a termék mögött rejlő legendás eljárás megismertetését támogatja, ezzel párhuzamosan célja egy edukációs és szakértői kommunikáció elindítása.

Az integrált kampány továbbá online és in-store kommunikációval is kiegészül.

 

A kampány fő üzenete: A PICK Téliszalámi egy legenda. Íze és minősége felülmúlhatatlan már 150 éve, ez pedig számos tényezőnek köszönhető, ami a hétköznapi táplálkozásunkra is kihat – ismerjük meg ezeket!

 

Kreatív koncepció:

Valószínűleg mindenki ismeri a PICK Téliszalámi ízét, de sokan nem tudják, hogy pontosan miért ilyen finom, hogyan alakulhat ki ez a különleges, semmihez sem hasonlító ízélmény.

A film ezt a rejtélyt erősíti fel. Bemutatja a minőségi alapanyagokat, a bükkfán füstölést, a tradicionális, közel 90 napig tartó nemespenészes érlelést, a titokzatos fűszerezést, de még a tiszai levegő is szóba kerül, ami kedvezően befolyásolja a szalámigyártás kényes folyamatát. A konklúzió pedig: ezek mind együtt teszik legendává a terméket, ezek mindegyike kell ahhoz, hogy a PICK Téliszalámi felülmúlhatatlan legyen, immár 150 éve.

 

PR koncepció és kampány:

A kampány PR lába a téliszalámi elkészítésének legendás folyamatára összpontosít, a termékattribútumok széleskörű megismertetését és a termék sokoldalú és időtálló felhasználhatóságát támogatva. Ezzel párhuzamosan egy általánosságban edukáló, valamint szakértői célú kommunikációt is elindít.

 

 

Alkotók listája:

Megbízó: PICK Szeged Zrt.

Csoport marketing és stratégia vezető: Szokolai Júlia

Média, digitális és fogyasztói marketing vezető: Vízhányó-Pitrik Szilvia

Média és digitális marketing specialista: Ujfaludi Flóra

Brand manager és social média specialista – Zsapka Anna

Termékmenedzser – Baloghné Harkai Zsuzsanna

 

Reklámügynökség: Café Communications

Stratégiai igazgató: Szakál Zoltán

Stratéga: Ónody Boglárka

Kreatívigazgató: Zsembery Péter

Art director: Csabai Bence

Copywriter: Dósa Detti, Havas Kinga

Account director: Kistamás Veronika

Senior account manager: Papp-Hidegkuti Edit, Ferencz Mónika Linda

 

Médiaügynökség: Café Reklám

Media account director: Kara Balázs

Senior integrated media planner: Gergely Dóra

Junior digital performance manager: Ilko Lóránt

 

Produkciós cég: Café Communications

Gyártásvezető: Beszta Nóra, May Gábor

Vágó: Sum-Vészi Kriszta

Utómunka: Melon FX

Hangutómunka: Gaston Stúdió

Colorist: Vándor Ádám / Spájz

Zene: Fodor Máriusz

 

PR-ügynökség: FleishmanHillard Café

Public Relations Account Executive: Fehér Emma

Public Relations Senior Account Executive: Csula-Albert Andrea

Account Director: Szigeti Györgyi

SOCIAL MEDIA