Tizedik szülinapját ünnepli a Viber

Kiemelt Márkák

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető, egyszerű kommunikációt biztosító üzenetküldő alkalmazása tizedik születésnapját ünnepli. Az elmúlt évtizedben a Viber az interaktív üzenetküldés egyik legkiemelkedőbb szereplőjévé vált köszönhetően innovatív megoldásainak, amelyekkel bárki és bárhol küldhet üzenetet.

 

A Viber 2010-ben indult azzal az egyszerű céllal, hogy létrehozzon egy alternatív kommunikációs felületet, amelynek segítségével nemzetközi szinten egyszerűen indíthatnak hívásokat a felhasználók. Az elmúlt években – felrázva az iparágat – sokat fejlődött a platform, és mára már olyan saját fejlesztésű funkciók is elérhetőek, mint a csoportos beszélgetések, audió- és videóhívások, Community-k és csevegőrobotok. A Viber 2014-ben a Rakuten Inc. brand része lett, amely az e-kereskedelem és a pénzügyi szolgáltatások terén a világ egyik vezető vállalata. A „Community-k” elindítása 2018-ban szintén hatalmas mérföldkőnek számított az üzenetküldő alkalmazás történelmében, hiszen azóta korlátlan fővel egészíthetik ki csoportjaikat a felhasználók, majd egy évvel később elindult a csoportos hanghívásfunkció is. Ma a Viber jó úton halad annak elérése érdekében, hogy egy széleskörű kommunikációs platformmá váljon, amely szolgáltatásaival egyaránt alkalmas a közügyek intézésnek megkönnyítésére és a digitális pénzügyi megoldásokra is.

A 2020-as évben a Viber olyan új funkciók beépítésével igyekezett segíteni a járványidőszak alatt, mint a csoportos videóhívás és a résztvevők kapacitásának megduplázása. Novemberben a cég bejelentette jövőbeli terveit, amelyben szerepel a digitális pénzügyi megoldások fejlesztése, valamint bemutatták a legújabb csevegőroboton keresztüli fizetési lehetőséget is.

A Viber útja az elmúlt tíz évben nem valósulhatott volna meg a több százmillió felhasználó bizalma nélkül, hiszen velük együtt, az ő segítségükkel jutottunk el ide. Külön köszönet a csapattagjainknak, akiket sajnos felhasználóink nem ismernek, de kétségkívül nem is dolgozhatnék jobb emberekkel” – mondta el Djamel Agaoua, a Rakuten Viber vezérigazgatója.

„Az egész egy nagyon egyszerű küldetéssel kezdődött: segítsünk, hogy az emberek könnyebben kommunikálhassanak szeretteikkel – fejtette ki Anna Znamenskaya, a Rakuten Viber CGO-ja. – Most, hogy a világ exponenciális sebességgel változik, ugyanígy változnak azok az eszközök is, amelyeken keresztül kommunikálunk. A Viber célja, hogy mindig a felhasználók igényei előtt járjon egy lépéssel, ahogyan eddig is tette.

A jubileumi szülinap alkalmából a Viber a Wheel of Fortune csevegőrobotban elrejtett nyereményekkel szeretné megköszönni hűséges felhasználóinak az elmúlt tíz évet. A játék ezen a linken megtekinthető!

 

SOCIAL MEDIA