A Natív Hirdetés Kft. csatlakozott az IAB TCF 2.0 szabványához

Kiemelt Piac

A |related| tartalomajánló és natív hirdetési rendszert kizárólagos partnerként képviselő sales house októberben csatlakozott az IAB Europe által bevezetett keretrendszerhez.

 

A TCF az IAB Europe által létrehozott, különféle technológiai specifikációkat és folyamatokat tartalmazó keretrendszer, amelynek a szervezet 2018-ban jelentette meg az első változatát, majd 2019-ben adta ki a jelenleg érvényes 2.0 verziót.

A TCF segítségével a weboldalak automatizáltan tudják kezelni a látogatóik adatkezelési preferenciát, egyben meg tudnak felelni a GDPR és az ePrivacy direktíva rendelkezéseinek is. A visszajelzések nyomán kialakított TCF 2.0 specifikusabb, nagyobb kontrollt nyújt a felhasználók és nagyobb rugalmasságot a piaci szereplők számára.

“Az IAB Hungary tagjaként, piacvezető natív tartalomajánló szolgáltatásként kiemelten fontosnak tartjuk, hogy 100 százalékosan megfeleljünk az adatvédelmi törekvéseknek, ezért bevezettük a TCF 2.0 szabványt. Október elejétől a Natív Hirdetés Kft TCF 2.0 ellenőrzött státuszt kapott és megtalálható a vendorok között” – mondta Papp László, a Natív Hirdetési Kft. üzletfejlesztési vezetője.

Az IAB Europe oldalán minden fontos információ megtalálható a TCF-hez kapcsolódóan: https://iabeurope.eu/transparency-consent-framework/

 

 

SOCIAL MEDIA