Európából indul a média-tech-szabályozási szakma globális közösségi oldala, a Mediaspace

Inspiráció

A social distancing korában indult új, globális közösségi oldal a media-, reklám-, marketing-, tech- jogi és szabályozási szakemberek közti távolság csökkentésére, tájékozódásuk megkönnyítésére, tudáscserére, üzleti és szakmai kapcsolatteremtésre, egyéni szakmai ambíciók támogatására jött létre a globalizálódó médiapiacon. A beta verzió indulását a Women Tech Network Global Virtual Conference-en június 10-én jelentették be a nemzetközi sajtó számára

 

A Mediaspace a vertikális közösségimédia-platformok új generációját jelenti. Az általános szakmai közösségi oldalakhoz képest az új közösségi oldal 100% iparági fókuszt ígér, az iparágon belül azonban a legkülönfélébb területekről és lokációkból minden eddiginél könnyebben kapcsolódhatnak össze a szakemberek, projectek. A közösségi oldalak többségével szemben a Mediaspace feedje nem csak az ismerősök posztjait jeleníti meg, hanem mindenkiét – ezáltal a regisztrált tagok a szakmai, kapcsolati buborékjukból könnyebben kikerülhetnek. Emellett a Mediaspace lehetővé teszi a tartalmainak a Linkedinen, Facebookon és egyéb globális platformokon történő megoszthatóságát (ez fordítva nem igaz), és számos egyéb újdonságot hoz.

A Mediaspace.global oldalt Incze Kinga, a Whitereport cross-média adatbázisinnováció elindítója alapította a tavaly novemberben a párizsi GovTech Summit The #Unlockingdigitalcompetition konferenciáját követően. A Whitereport által szervezett magas szintű, médiapiaci-szabályozói-onlineplatform kerekasztalbeszélgetés után ugyanis egyértelművé vált az alapító számára, hogy számtalan hasonló beszélgetésre, még több független piacelemzésre és az egyes szakterületeken dolgozók intenzívebb eszmecseréjére lenne szükség egy fenntarthatóbb médiapiac létrejöttéhez.

Emellett sok lokális szakmai innováció, megoldás nagyobb teret kaphatna, ha eljutna szélesebb szakmai közönség döntéshozóiig világszerte – hiszen a főbb médiapiaci kihívások globális szinten hasonlóak:

  • Cross-media verseny a fogyasztók és hirdetők figyelméért és pénzéért
  • Digitális transzformáció
  • Elavult szabályozási, adózási keretek
  • Pénz- és bizalomhiány a médiában
  • Ehhez jött azóta a globális válság és social distancing, amely új dimenzióba helyezi az eddigi problémákat.

Hamish Sandison, a brit cég elnöke, nemzetközi jogász így nyilatkozott: “A Mediaspace hiánypótló nemzetközi szakmai network, amely már most elér a Budapest- London tengelytől  Brüsszelen, Dubaion, Nairobiin és Delhin át New Yorkig és Palo Altoig. Soha nem volt még ekkora a szükség egy ilyen szakmai, üzleti networkre, mint most.”

A Mediaspace beta verzióját Incze Kinga a június 10-i Women Tech Network Global Virtual Conference-előadásában ismertette meg a globális közönséggel.

A Mediaspace alapszolgáltatása ingyenes és várják a hazai médiás, marketinges, PR, kutatási, szabályozói, hatósági, jogi szakembereket egyaránt.

Előfizetéses ajánlatok a Whitereport-elemzésekkel és egyéb szolgáltatásokkal – többek közt magasszintű eseményekkel az év során jönnek.

SOCIAL MEDIA