Személyes kapcsolattartásra hívja fel a figyelmet a NESCAFÉ 3in1

Kiemelt Márkák

Élőben jobb! – üzeni a NESCAFÉ 3in1. A HPS Communication által készített kampányban az online beszélgetésekből eredő félreértések kerülnek középpontba. Ehhez Tamáska Gabi új dallal és videóval, a DORKO pedig a márkával közösen megálmodott kollekcióval csatlakozott.    

A NESCAFÉ mindig is elkötelezett volt a személyes, valódi kapcsolattartás iránt, erre reflektál legújabb kampányában is, megszólítva a fiatal felnőtteket. A főleg online térben kommunikáló korosztály számára nem ismeretlenek a hiányzó hangsúlyok, gesztusok és arckifejezések okozta félreértések, amelyek mind elkerülhetőek lehetnek egy személyes beszélgetés során. Erre hívja fel a márka a figyelmet különböző megoldásokkal és platformokon.

Az egyik ilyen a DORKO és NESCAFÉ 3in1 közös, limitált kollekciója, amelynek darabjain a legnépszerűbb és talán legidegesítőbb csetes kifejezések jelennek meg, mint a „Bocs, nem ide” vagy a „Pill”. Ezeket, a kampány részeként induló promócióban, NESCAFÉ 3in1 stickek beváltásával kedvezményesen is be lehet szerezni március 27-ig. Részletek a microsite-on.

A kampány üzenetét erősíti Tamáska Gabi legújabb, Élőben jobb című dala is. A fiatal énekesnő a célcsoport aktív tagjaként hitelesen szólítja meg a kortársait, a dalhoz pedig olyan szöveg készült, amely az online beszélgetésekből fakadó félreértésekkel kapcsolatos saját tapasztalatait mutat be. Az Élőben jobb gondolatiságot erősítve, a szerzemény egy exkluzív lakáskoncerten debütált, amelyen Gabi barátai és néhány rajongó vett részt. A dalhoz készülő videó is itt készült.

A kampányelemek sora látványos kültéri és digitális elemekkel egészül ki: országszerte kihelyezett citylight plakátok, online bannerek, valamint Youtube és egyéb social média hirdetések.

 

Alkotók listája:

 

Megbízói oldal

Megbízó: Nestlé Hungária Kft. – Nescafé 3in1

Brand manager: Bagi Bernadett

Brand assistant: László Balázs

 

Ügynökségek:

Kommunikációs ügynökség: HPS Communication

Kreatívigazgató: Kenczler Marci

Copywriter: Havas Kinga

Junior Copywriter: Diószegi Szabolcs

Agency producer: Mórádi Orsi

Account director: Ladiszlai Réka

Account manager: Balázs Júlia

Account Executive: Zaj Enikő

PR Account director: Hadnagy Luca

PR Consultant: Mihály Anita

 

Médiaügynökség: Wavemaker

Produkció: HPS Communication

Producer, gyártásvezető: Mórádi Orsi

Operatőr: Stámusz Dániel, Gál László

Utómunka: Böhn Marci

 

Zene:

Ének: Tamáska Gabi

Szövegíró: Mórocz Tamás

Zeneszerző/producer: Somogyvári Dániel

Kiadó: Gold Record

 

SOCIAL MEDIA