Az Atmediával szerződött az IGN Hungary

Kiemelt Piac

Februártól újabb, elsősorban férfi olvasókat elérő hírportál reklámértékesítését indította el az Atmedia. Az amerikai alapítású, videó játékokra és szórakoztató filmek híreire, tesztjeire szakosodott weboldal magyar verziójának, az IGN.hu-nak a reklámértékesítésével bővült a multimédiás kereskedőház online portfóliója.

 

A legnagyobb hazai multimédiás kereskedőház online üzletága idén is dinamikusan bővíti portfólióját. Február elsejétől az Atmedia értékesítéséhez csatlakozik az IGN.hu, amely egyedi tartalmat kínál, és a hirdetők számára lehetővé teszi a fiatal férfiolvasók elérését. Az IGN egy amerikai központú, videó játékok híreire, kritikáira szakosodott tartalomszolgáltató, amely 2006-ban indította el nemzetközi terjeszkedését és a különböző nyelveken történő megjelenéseit. Az IGN meghatározó szereplő a szórakoztató filmek és videó játékok nemzetközi tematikus portáljai között és már 112 országban 25 különböző nyelven érhető el. A magyar változatot helyi szerkesztőséggel az IGN Hungary 2015 év elején indította el.

Az elmúlt években portálunk olvasottsága, tartalma dinamikusan emelkedett és olyan értékesítő partnert kerestünk, aki hatékonyan tudja kezelni a megnövekedett inventoryt. Emiatt nagy örömmel állunk olyan komoly tapasztalatokkal rendelkező médiaértékesítővel való együttműködés elé, mint az Atmedia” – nyilatkozta Tóth Zsófia, az IGN lapigazgatója.

Az IGN.hu az elmúlt években számos különleges élményt nyújtott olvasóinknak illetve a videó tartalmakat keresőknek, mint például a film- és a videojáték-ipar kulisszatitkai: készítettek videó tudósításokat játékfejlesztő stúdióknál, filmforgatásokon és jelen voltak számos premier előtti eseményen, köztük Will Smith 2019-es budapesti látogatásán is. A portál olvasói nemcsak a híreket, a filmkritikákat és a játékteszteket kedvelik, hanem a hosszabb, egy-egy témát részletesen bemutató cikkeket is, illetve az ilyen tartalmakat rendszeres kiegészítő videós anyagokat.

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője elmondta: „Nagyon örülünk az IGN érkezésének. A tematikus portál tökéletesen illeszkedik az online stratégiánkba, mely szerint általa jelentősen bővítjük a fiatal, férfias, lehetőség szerint videós inventoryval is rendelkező tartalomszolgáltató partnereink körét. Az IGN minden szempontból illeszkedik az elképzelésünkbe, és bízunk abban, hogy közös médiapiaci tapasztalatainkra építve a piacon egyedülálló megoldásokat tudunk kínálni hirdetőinknek.”