A BlockBen és a Positive Adamsky elhozta a jövőt

Kiemelt Márkák

Akviráló B2B kampányt indított az észt bejegyzésű, de magyar kézben lévő fintech cég, a BlockBen és a Positive Adamsky ügynökség. A két cég augusztus óta készíti elő a kis- és középvállalkozói szektort célzó, nagyszabású bevezető kampányt, ami most debütál egy Szabó Simon főszereplésével készült online videósorozattal.

 

A BlockBen egy friss, magyar érdekeltségű fintech vállalkozás, melynek célja, hogy széleskörű és innovatív szolgáltatási palettájával újszerű válaszokat adjon aktuális pénzügyi kérdésekre. A cég egyik terméke, a BlockBenPay, egy blockchain technológián alapuló QR kódos fizetési rendszer, ami nemcsak a vásárlók, hanem a boltok számára is egy modern és egyszerűbb alternatívát nyújt a tranzakciók kezelésére, valamint a vásárlói lojalitás kiépítésére. A BlockBenPay bevezetésére és népszerűsítésére indult hosszú előkészítés után a most debütáló, KKV-kat célzó kampány, amit a cég a Positive Adamsky ügynökséggel készített közösen.

Kampánycél:

A kampány célja, hogy minél több készpénzforgalmat lebonyolító B2B partner ismerje meg a BlockBenPay-t, valamint az előnyeit, és később váljanak regisztrált partnerekké, elfogadóhelyekké is.

Kreatívkoncepció:

Egy kicsit kihasználva az időutazáshoz kapcsolódó kliséket („Ha valami a jövőből jött, akkor annak nagyon elérhetetlennek és érthetetlennek kell lennie”), abszurd módon úgy mutattuk be a termék jellemzőit, újításait, mintha a főszereplőnk (Szabó Simon) éppen most lépett volna ki vele az időgépből, hogy elújságolja mindenkinek a jövő legnagyobb újításait. Ezzel szemben a dolog csattanója az, hogy az illető durván 2 évet utazott vissza a jövőből, hogy a BlockBenPay-ről tájékoztassa a célcsoportot.

A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva

A pénzügy jövője már tegnap elkezdődött. Vedd kézbe az irányítást!

Érdekesség, behind the scenes:

Mivel maga a célcsoport elég heterogén és azon kívül, hogy pénzforgalmat bonyolítanak le, nincs sok közös bennük, ezért leszűkítettük 5 tipikus helyszínre/környezetre őket a szolgáltatásuk alapján. Ezekre a helyszínekre látogat el a főszereplőnk, hogy hírül vigye az újítást, tehát 5 különböző videóval indul a kampány. Ezeket pedig érdeklődési kör alapján fogjuk tudni célozni a célcsoport felé, így nagy valószínűséggel azonos érdeklődésű KKV-k, a nekik készült videókat fogják látni. Ezen felül az 5-ből 4 helyszínen a szereplőkkel készítettünk különböző témájú edukációs videókat, ami a BlockBenPay szolgáltatását és működését mutatja be szórakoztató módon.

A reklámok: