A fogadás sikeréhez több kell a szerencsénél

Kiemelt Piac

A Szerencsejáték Zrt. a hazánkban is kiemelkedően népszerű sportfogadás területén indított új kampányt, amelynek arca Milák Kristóf világbajnok úszó. A nemzeti lottótársaság hosszú évek után új, hosszú távú kommunikációs platformmal jelentkezik árbevételének közel felét adó termékének és gyorsan szélesedő sportfogadási palettájának promotálására. Az új integrált marketing és kommunikációs aktivitással támogatott platform egyben alapot és lehetőséget nyújt az elkövetkező időszak nagy sporteseményeinél megvalósuló Tippmix kampányok számára, mint a 2020-as labdarúgó Európa-bajnokság és a tokiói olimpia.

Kampánycél:

A sportfogadási szegmens rendkívül népszerű és dinamikusan fejlődik világszerte és Magyarországon egyaránt. Az induló kampány elsődleges célja a Tippmix márka újrapozícionálása, ismertségének további növelése a hazai lakosság körében, illetve a fiatal felnőtt játékosok arányának növelése. A kampány ugyanakkor egy másodlagos üzenettel is bír, képviseli a Szerencsejáték Zrt. helyét a magyar élsport stratégiai együttműködő partnereként a hazai sportszeretők és a sportfogadók körében. Az egyhónapos kommunikációs aktivitás középpontjában a november 18-tól induló nagyszabású négy hetes Tippmix nyereményjáték népszerűsítése áll.

 

Kreatív koncepció:

A koncepció megfogalmazását egy többfázisú kutatás előzte meg a sportfogadók attitűdjének, döntési útjának feltérképezésére. Az új kampány a legerősebb hazai sportfogadói jellemzőkre épül: széleskörű tapasztalat és a sportágak mély ismerete. Sportfogadóink többsége felkészül a fogadásokra, mérlegeli a kínálatot és oddsokat, és tudatosan dönt. Általában közösségekben játszik fogadási pontokon, több időt szánva a fogadási szelvények összeállítására. Téttel egészíti ki az élményt, szurkolással töltött idő előtt fogad, vagy akár meccs közben. Fogadóink többsége úgy gondolja, hogy sporttal kapcsolatos ismeretei és felkészültsége vezet a sikeres fogadási eredményéhez, és ezért időt fektet a felkészülésbe, tájékozódásba. A kreatív koncepció párhuzamba állítja az élsportolót, Milák Kristóf világbajnokot és a sportfogadót: Kristóf szakmai erőfeszítésein keresztül mutatja be, hogy a kellő elhivatottság, felkészülés, profizmus és hozzáértés a sportfogadásban is sikerekhez, nyereményekhez vezet. Milák Kristóf rendkívül fiatalon lett világbajnok úszó, megdöntötte Michael Phelps közel egy évtizedes rekordját, ezt pedig nem csupán a szerencsének, hanem a több éves kitartó munkának és a magyar úszó sport iránti elhivatottságának és szeretetének köszönheti.

 

A kampány fő üzenete:

Tippmix – Több mint szerencse. Mind a sportban, mind a sportfogadásban a végső győzelem fejben dől el. A biztos, folyamatosan érkező sikerhez a szerencse nem elegendő a sportfogadásban sem: mind a Tippmixben, mind az élsportban professzionális, elhivatott hozzáállás és alapos felkészülés szükséges az eredmények eléréséhez. Milák Kristóf 19 éves úszó egy személyben testesíti meg azokat az értékeket, amelyek a nemzeti lottótársaság legfontosabb márkaértékei is egyben: hiteles, megbízható, sikeres, etikus és újító.

Érdekességek, kulisszatitkok a reklámfilm forgatásáról:

A képi világ kialakításánál az alkotók arra törekedtek, hogy a sportközvetítésekből ismerős helyszíneket, illetve Kristóf gyermekkorának felkészülési helyszínét, az érdi uszodát a megszokottól eltérő módon, epikusabb, drámaibb megvilágítással, izgalmas kamera mozgásokkal, perspektívákkal mutassák meg. Fontos szempont volt, hogy a néző minél közelebb kerülhessen Kristófhoz és minél inkább átélhesse az úszó mindennapos küzdelmét, ezt pedig sok, a közvetítésekkor nem látható, közeli víz alatti felvétellel igyekeztek erősíteni. A reklámfilm forgatásának egyik fő helyszíne a Duna Aréna volt, ahol a reggel 6 órakor kezdődő edzések miatt csak éjszaka lehetett felvenni a jeleneteket, Kristóf azonban a hajnalban véget érő forgatás után sem hagyta ki a reggel 7 órás edzését. Annak érdekében, hogy a két búvár operatőr a lehető legjobb minőségű felvételt tudja elkészíteni, Milák Kristófnak több tucatszor kellett beugrania a medencébe.

A stáb rengeteg nem tervezett felvételt is készített, amelyet már az együttműködés megkezdése után Milák Kristóffal közösen találtak ki annak érdekében, hogy még hitelesebben és autentikusabban tudják megmutatni a hihetetlen sportteljesítmény mögött rejlő rengeteg erőfeszítést.

 

A kampány elemei:

  • reklámfilm
  • rádióreklám
  • óriásplakát
  • nyomtatott és online sajtóhirdetések
  • értékesítőhelyi plakátok és szórólapok
  • social media és teljeskörű PR aktivitás
  • anonim interjúk a Szerencsejáték Zrt. oddsmestereivel

 

 

Werkfilm:

 

Alkotók listája:

 

Megbízói oldal

Megbízó: Szerencsejáték Zrt.

Marketing és kommunikációs igazgató: Bánhegyi Zsófia

Marketing főosztályvezető: Szász Tamás

Márka- és kampánymenedzsment osztályvezető: Ujlaki Adrienn

Vállalati Kommunikációs főosztályvezető: Németh Júlia

Média és társadalmi felelősségvállalás osztályvezető: Murányi Eszter

Kommunikációs menedzser: Magyarcsik László

 

Ügynökség:

Reklámügynökség: Lounge Design Kft.

Kreatívigazgató: Radovics Péter

Kreatívigazgató-helyettes: Gyutai Balázs

Senior Art director: Hárságyi Péter

Szövegíró: Simon Bálint

Account: Zsigó Fanni

Kreatív producer: Milián Ági

 

PR ügynökség: Lounge Communication Kft.

Account: Sallai Fanni

 

Médiaügynökség: New Land Media Kft.

Médiatervező: Cseke Judit, Veres Dorina

 

Produkciós cég: CineSuper

Producer: Mártonffy Zoltán

Rendező: Miki357

Operatőr: Garas Dániel

Látványtervező: Illés Richárd

Gyártásvezető: Bényei Andrea

Vágó: Szabó Tamás

SOCIAL MEDIA