Az RTL Klub vitte a 45. hetet

Kiemelt Márkák

A kereskedelmileg fontos célcsoportban a 45. héten az RTL Klub műsorait választotta a nézők elsöprő többsége. A csatorna heti átlagos főműsoridős eredménye több mint duplája riválisának. A 18-49-es korcsoportban, főműsoridőben az RTL Klub átlagban 19,9%-os közönségarányt ért el, míg a legfőbb konkurens eredménye 9,6%.

Az  RTL Magyarország 8 csatornája a 45. héten, a kereskedelmileg fontos korcsoportban, főműsoridőben 8,1 százalékponttal magasabb közönségarányt produkált, mint a 14 csatornával rendelkező versenytárs.

Pénteken ért véget a nézők kedvenc sztárpár vetélkedője, a Nyerő páros, melyet A Konyhafőnök VIP új évada vált. A sztárpárshow 449 ezer videómegtekintésével a 45. héten az RTL Most második legnézettebb tartalma volt. Első helyen az X-faktor végzett, 471 ezer videoview-val.

Az X-Faktor továbbra is veretlen és verhetetlen, az epizódok több éves rekordokat döntenek meg, a 18-49 évesek körében az X-faktor szombati adása 32,1 %SHR. A vasárnapi adás 26,8 %SHR-t ért el, míg a versenytárs showműsora 11,3 %SHR-t.

Az idei év TOP 10 eddig legnézettebb műsoraiból, a 18-49-es korosztályban, 10 az RTL Klubon fut: X-faktor, Drága örökösök és A mi kis falunk. A teljes lakosság tekintetében, 2019-ben 10-ből 9 műsor az RTL Klubon fut.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49 éves korcsoport, főműsoridő: 19:00-22:59

Online adatok forrása: Gemius Prism, 4+, web és app