Hipergyors fejlődéstörténetek a Telenor legújabb kampányában

Kiemelt Márkák

A Telenor új kampánya a nyáron bevezetett #nagyonte platform gondolatiságát viszi tovább, miszerint a dolgok, amikbe belefogsz, amiket szeretsz és örömmel csinálsz, mind hozzád tesznek valamit. A Telenor hálózatának köszönhetően pedig hipergyorsan megtörténhet akár az is, hogy pár koncertvideó után rákapsz a tutorial videókra, és mire észreveszed, már egy garázsbandában zenélsz.

A kampány a Telenor hipergyors hálózatát, a Hipernetet állítja a középpontba, mellyel még egy haszontalannak tűnő scrollozgatás vagy pár random elcsípett videó is képes olyan élményeket adni, amelyektől egy kicsit többek lehetünk. A kampány ugyan a sebességről szól, mégsem a MB/s-ok körül forog, hanem a végtelen számú élményről, és lehetőségről, amit a Hipernet adhat.

„Nem szeretnénk megmondani az embereknek, hogy mire és hogyan érdemes használni az internetet. A lehetőségeket szeretnénk megmutatni, amik egy hipergyors hálózatban rejlenek: azt a sok élményt, megszerezhető tudást, elmélyíthető kapcsolatot, amit a Hipernet adhat. Megmutatjuk, hogy bármilyen meglepő, az adathasználatnak sok pozitív következménye is van, például hogy folyamatosan új képességeket sajátítunk el, akár generációkon átívelő kapcsolatokat építünk és ápolunk; vagyis: többek leszünk tőle” – mondta Cséky Tímea, a Telenor marketingkommunikációs csoportvezetője.

A kampánygondolat 4 db, 20 másodperces TV-spotban látható, egy-egy hipergyors fejlődéstörténeten keresztül.

„Az emberi kapcsolatokban nem csak az összekötő hálózat stabilitása a lényeges, hanem az, hogy a kommunikáció szélsebesen folyhasson. A Telenor Hipernet-hálózata pedig ezt a szerepet vállalja. Hogy mindenkit közelebb hoz ahhoz, ami számára fontos. Hipergyorsan. A kampányt támogató összes felületen látható a megújult Hipernet-logónk: a friss design megalkotásakor egy letisztult, időtálló megoldás létrehozása volt a cél. Az is fontos volt, hogy az új arculat a Hipernet egyik fő pillérét, a sebességet is visszatükrözze, ami az egyik leginkább kézzelfogható tényező az ügyfeleink számára” – mondta Major Ádám, a Telenor marketingkommunikációs menedzsere.

A magyar mobilnetezőknek pedig nem lehet panaszra okuk, hiszen a hazai mobilhálózatok a letöltési sebességet tekintve a világ élvonalába tartoznak. A hipergyors élmények érdekében a Telenor folyamatosan dolgozik hálózati infrastruktúrája fejlesztésén. Idén többek között a Balaton régió volt a középpontban, de a fejlesztések nem állnak le, és a Hipernet tovább pörög az országban.

Nézd meg a kampányban szereplő reklámfilmeket:

 

 

 

 

Alkotók:

Campaign Group Lead Senior Consultant: Cséky Tímea
Marketing Communication Manager: Mitter Szabina, Major Ádám

Creative agency: Artificial Group
Head of Creative Management: Haberland Attila

Creative Director: Länger Vera, Horváth Gergő

Account Director: Kaszta Imola

Account Manager: Antal Réka

Agency producer: Englert Zsófia
Art Director: Gróf
Creative Copywriter: Kovács Nóra Judit

Junior Production Manager: Büki Dániel
Senior Motion Designer: Tiba Péter
Motion Designer: Mészáros Máté, Négyesi Ádám
Graphic Designer: Ibos Csaba

Director: Horváth Viktor
Producer: Ráday Péter, Kinomoto
DOP: Becsey Kristóf
Gyártásvezező: Verbovszki Fanni
Art director: Illes Richard
1st AD: Vereckei Zsolt
Editor: Barta Erik
Colorist: Nagy Eszter