A MediaCom vezeti a COMvergence üzletszerzési listáját

Márkák

Az ügynökség a 2018-as New Business Barometer összesítésben került az első helyre. A COMvergence jelentése szerint a MediaCom tavaly összesen 2,2 milliárd dollár értékben szerzett üzletet, beszámítva ebbe a 893 millió dollárnyi olyan korábbi megbízást, amelyet az ügynökség 2018-ban védett meg tendereken. A 2,2 milliárd dollár 90 százaléka a 12 top piacon realizálódott.

A legfontosabb új ügyfelek közé tartozik az Adidas, a Bose, a Hilton és a Mars, míg a megvédett megbízások között találjuk a Shellt és a brit piacon a Skyt.

A globális első helyezésen túl a MediaCom bizonyult a legsikeresebbnek az észak-amerikai és az ázsiai–csendes-óceáni régióban is.

A COMvergence a számítás során több mint 2250 médiaügynökségi tendert vizsgált meg 34 országban. Ezek a tranzakciók összesen 30,4 milliárd dollárt mozgattak meg.

A MediaCom jelentős növekedést ért el az utóbbi két évben. A COMvergence összesítése szerint az ügynökség 2017-ben 2,1 milliárd értékben realizált új megbízásokat.

„Erre az eredményre nagyon büszkék vagyunk. A MediaComnál abban hiszünk, hogy a People First, Better Results filozófia révén érünk el jobb eredményeket – a saját és az ügyfeleink szempontjai alapján egyaránt. Az elmúlt év stabil teljesítménye azt mutatja, hogy amit ígérünk, azt teljesítjük. Folytatjuk a kemény munkát, hogy 2019-ben is az élen maradjunk, és képesek legyünk az ügyfeleink üzleti teljesítményét növelni” – mondta el Stephen Allan, a MediaCom globális elnök-vezérigazgatója.