Mostantól a Mediator építi a Praktiker médiahátterét

Márkák

A Praktiker duplán is igent mondott a Mediatorra. A barkácsáruházlánc social media és televíziós tenderét is megnyerte a full service ügynökség. 2019 januárjától dolgoznak együtt.

A Praktiker több mint 20 éve van jelen Magyarországon, 20 üzletegységével a piac meghatározó szereplője. A barkácsáruházlánc tavaly év végén írt ki tendert közösségimédia-felületeinek működtetésére, valamint televíziós médiatervezésük és -vásárlásuk kezelésére.

Ezek lezárulta után mindkét feladattal a Mediatort bízta meg a Praktiker. Az ügynökség január eleje óta látja el a barkácsáruházlánc Facebook- és Instagram-csatornáinak stratégiai és oldal management feladatait; január vége óta pedig ők foglalkoznak a Praktiker televíziós médiatervezésével és -vásárlásával.

„A Mediator olyan ötletekkel és új megoldásokkal győzött meg bennünket mind a két területen, hogy nem is volt kérdés, velük szeretnénk dolgozni. Ráadásul így, hogy a közösségi média és a televíziós médiavásárlás egy kézben van, a kommunikációnk is hatékonyabb” – mondta Burka Szilvia. A Praktiker Kft. marketingvezetője hangsúlyozta: „A Praktiker már nemcsak egy barkácsáruház, hanem minden áruház egy kreatív lakberendezési központ, ahol az ötletektől a megoldásokig számos termék elérhető, akár házhoz is szállítható.”

Biró László, a Mediator ügyvezetője szerint remek kihívás lesz a közös munka. „A Praktiker sokunk mindennapi életének része, kommunikációjuk segítése pedig izgalmas lehetőségeket rejt. Külön öröm számunkra, hogy mind a közösségi média, mind a televíziós médiavásárlás terén együttműködünk, hiszen így a kettő építhet egymásra, erősítheti egymást.”

„Az a közös célunk, hogy jövőbe mutató irányokkal új szintre emeljük a barkácsáruházlánc reputációját. A kommunikációs csatornák kreatív használata mellett rendhagyó platformokat, megoldásokat is tervezünk ennek érdekében használni” – tette hozzá Négyesi Tamás, a Mediator business development directora.

A Mediator az egyik legnagyobb full service ügynökség Magyarországon. A 2005-ös alapítást követően 2013-ig kreatív ügynökségként működött, majd a piaci igényekhez igazodva ezt követően kezdtek el házon belül foglalkozni a médiavásárlással, közösségi médiával és webfejlesztéssel, illetve rendezvényszervezéssel és PR-szolgáltatásokkal is bővítették kapacitásukat. Számos elismerésben volt részük az utóbbi években: 2018-ban a Mediator fődíjas lett a Kreatív Content+Marketing Award díján, míg a Marketing és Média full service és kreatív ügynökségi listáján negyedik helyen végzett a full service szolgáltatásokat nyújtó ügynökségek között.

A Praktiker PR ügynökségi feladatait továbbra is a KRQ Communications látja el.