Az Artvertising készítette az Unicum új weboldalát

Kiemelt Márkák

Ismét az Artvertising neve fémjelzi a Zwack Unicum márka honlapjának megújítását, a végeredmény az ügynökség három divíziója – dizájn, digital és kreatív – szoros együttműködését tükrözi. Soha nem látott fotók a Zwack család, az Unicum 225 éves történetéből, exkluzív filmek, sztorik, tények, modern vizuális és technikai eszközökkel életre keltve – az Unicum megújult honlapja egy interaktív, online márkatörténelmi tárlat élményét kínálja a közönségnek.

„Az Unicum alapjai a hagyományok, ugyanakkor egy dinamikus, lendületes brand is. Ezt szerettük volna az új honlap által megjeleníteni. Elvárásainknak, illetve céljainknak ismét az Artvertising tervei feleltek meg a legjobban, ezért választottuk őket a megvalósításra” – összegezte az újabb sikeres együttműködés hátterét Balázs Péter, az Unicum Brand menedzsere.

A honlap megújításával kapcsolatban Győrösi Imre, az Artvertising Art Directora kiemelte: „Olyan weboldalt akartunk megalkotni, ami a ma nyelvén a márka több generációs célcsoportját érthetően és esztétikusan tudja megszólítani, ugyanakkor bevon a márka történelmébe, és tájékoztat az újdonságokról. A kivitelezés eszközének a régi fotók modern, minimalista dizájnnal való ötvözését választottuk. Az egyedi fotóanyag ugyanis a tradícióra épül, ezek kiválogatása egy hosszú kutató munka eredménye. Nemcsak a Zwack család, hanem a Fortepan galériáit is átnéztük. Izgalmas feladat volt összeállítani a végleges anyagot. Nagyon büszkék vagyunk erre a munkánkra is.”

Az Artvertising csapata az oldalra feltöltött fotóanyag vizuális értékét a modern cinemagráf (végtelenített, pár másodperces mozgókép) és parallax-görgetés technikával (animációt lehet szimulálni, az egymáson lévő háttérképek vagy egyéb elemek különböző ütemben való mozgatásával) tette színesebbé, élvezhetőbbé. Az Artvertising által választott megoldásoknak köszönhetően a megújult felület minden eleme mintha élne, mesélne. Az oldal már éles, Unicum-kalandra fel!