Újra a Pressinform nyerte a Huawei kommunikációs tenderét

Márkák

2014 óta zsinórban harmadszor lett a Pressinform Public Relations a Huawei Technologies Hungary kommunikációs partnere.

2014 óta zsinórban harmadszor a Pressinform Public Relations nyert a Huawei Technologies Hungary kommunikációs tenderén. Az ügynökség 2020-ig látja el a világ egyik legnagyobb technológiai vállalatának magyarországi pr-feladatait. A klasszikus pr-tevékenységeken túlmenően a megbízás kiterjed a mesterséges intelligenciával, az innovatív ICT technológiákkal, az okostelefonos fotózással kapcsolatos kreatív projektek és influencer-kampányok kommunikációs támogatására is.

Az elkövetkező két évben is a Pressinform felel a telekommunikációs vállalat hazai reputációjának építéséért, valamint mindhárom (Fogyasztói, Vállalati és Carrier) üzletágának kommunikációjáért. A Huawei idén márciusban ismét tendert írt ki magyarországi pr-feladatainak ellátására – a vállalat kétévente versenyezteti az ügynökségeket –, amely során négy ügynökség közül választották ki a Pressinform pályázatát.

Ament Amarilla a Huawei marketing igazgatója elmondta: „Azért esett a választásunk a Pressinformra, mert a kiírt feladatokra olyan merész ötleteket és kimagasló színvonalú, komplex pr-megoldásokat kínáltak, amelyek nemcsak jól illeszkednek a termékeinkhez, márkánkhoz és a stratégiánkhoz, hanem a vállalat nemzetközi kommunikációjában is best practice-ként alkalmazhatók.”

A Pressinform 2014 óta folyamatosan dolgozik a Huaweinek, idén zsinórban harmadszor nyerte meg a vállalat tenderét. Az ügynökség és a Huawei kooperációjából az elmúlt négy évben többek közt olyan sikeres kampányok születtek már, mint a P10 széria hazai bevezetése Hosszú Katinkával, vagy az idei Valentin-nap alkalmából készített okostelefon-fókuszú kutatás, mely a készülékek emberi- és párkapcsolatokra vonatkozó hatásait vizsgálta Hevesi Kriszta szexuálpszichológus részvételével. A Huawei és termékei az elmúlt években folyamatosan egyre ismertebbek és elismertebbek lettek a hazai fogyasztók és üzleti partnerek körében, valamint a magyarországi médiában. A márka ismertsége a tavalyi év végén elérte a 88 százalékot, a brand consideration értéke pedig meghaladta a 37 százalékot, vagyis a magyarok több mint harmada veszi fontolóra a Huawei márkát, amikor okoskészüléket vásárol.