A magyar e-kereskedelmi piac megújítását is megcélozta a Retargeting.biz

Márkák

A romániai székhelyű online kereskedő és marketing cég alkalmazásprogramozási (API) felületen keresztül teszi elérhetővé az ügyfeleinek a Google, a Facebook és az Instagram alkalmazásait.

Google programozható remarketing, valamint a Facebook és Instagram dinamikus hirdetések jellemzőinek köszönhetően, a Retargeting.biz ügyfelei a Google AdWords, a Google Display Network, a Facebook és az Instagram hirdetések útján képesek lesznek arra, hogy olyan remarketing kampányokat hozzanak létre, amelyek visszacsalogatják a webáruházak érdeklődőit, azon felhasználókkal együtt, akik fizetés nélkül távoztak az oldalról. A cég a teljes folyamatot automatizálta, a tartalmat pedig minden egyes látogató számára személyre szabja.

„Azon kívül, hogy ezek a funkciók lehetővé teszik egy webáruház látogatóinak ismételt megkeresését, olyan új vásárlókat célzó kampányok is létrehozhatóak velük, amelyek azokat érik el, akik valamilyen szempontból (pl. a demográfiai adatok vagy az érdeklődési kör) hasonlóak egy-egy webáruház ügyfélköréhez. Ezt a kampánystratégiát a Google AdWords, a Google Display Network, a Facebook és az Instgram is támogatja. Abban különbözik a hagyományos ügyfélszerző kampányoktól, hogy előminősítést alkalmaz, így jóval magasabb az esély a konverzióra és az új, fizető vásárlók megnyerésére.” – hangsúlyozta Rareș Bănescu, a Retargeting.biz vezérigazgatója és alapítója.

A Google, Facebook és Instagram alkalmazásfelületi integrációja révén, bármely Retargeting.biz ügyfél perceken belül élvezheti a felsorolt tulajdonságokban rejlő lehetőségeket, olyan további egyedi opciók mellett, mint a termékkatalógus automatikus létrehozása és frissítése, a valós idejű statisztikák létrehozása vagy a valós idejű hirdetés optimalizáció. A cég ugyanakkor bemutat egy új, egységes irányítópultot is, amely tartalmazza az összes Retargeting.biz funkciót. Az újratervezett felhasználói interfész könnyű használatot garantál az e-mailtől kezdve a helyi, push-értesítéseken és SMS-en át, az új Google programozható remarketing, illetve Facebook és Instagram dinamikus hirdetésekig.