Új struktúra a Café Communications-nél

Karrier

Április elejétől új szervezeti struktúrában folytatják tovább munkájukat a Café Communications szakemberei. A kreatív osztályt a jövőben Csirke Dániel és Szűcs Gábor kreatív igazgatóként vezeti, míg Ónody Boglárka kreatív stratégaként erősíti a stratégiai tervező csapatot.

Az egyre komplexebb stratégiai és kreatív megbízások miatt döntött az ügynökség a szervezeti átalakítás mellett. A kreatív stratéga és kreatív igazgatói pozíciók létrehozásával erőteljesebben összehangolható lesz a stratégiai tervezés és a kreatív megvalósítás, ami fokozza a divíziók közötti együttműködés eredményességét.

Café Communications „A változás inspirál” gondolat jegyében olyan egyedi megoldásokat kínál ügyfeleinek, amelyek valódi válaszokat adnak a folyamatosan alakuló piaci kihívásokra. Abban hiszünk, hogy a változás lehetőség a változtatásra, amelyet az elsők között igyekszünk megragadni. Ezt bizonyítja az elmúlt évben létre hozott Stories branded content almárkánk is, amelynek csapata legutóbb elhozta a legkreatívabb megoldásnak járó nagydíjat a DMBP versenyről. A mostani szervezeti átalakulástól azt várom, hogy a kreatívok és a stratégák még több időt és energiát fordíthassanak a változó trendek megértésére és kihasználására – hangsúlyozta a közleményben Simon Zoltán, a Café Communications ügyvezető igazgatója.

A Café Communications a hivatalos hazai iparági rangsor alapján az 12-ik magyarországi reklámügynökség, ahol többek között az OTP, a Porsche Hungária, a Pick, valamint a Rama kampányain dolgoznak. Az itt lévő szakemberek elmúlt évben 5 Effie-t, és 42 más rangos elismerést nyertek az ügyfeleknek készített online/offline megoldásaikkal.