Arculatot váltott a Poli-Farbe Platinum

Márkák

A Poli-Farbe Platinum megőrizte a magyar virágmotívumokat, de immár egy letisztultabb formában találkozhatunk vele a polcokon.

Ez év tavaszától megújult csomagolással kerül piacra a Poli-Farbe Platinum egyrétegű beltéri falfesték. Idén 6 új trendszín kapott helyet a palettán, így az otthonukat megújítani vágyók már 57 készre kevert színből választhatnak. A Poli-Farbe Platinum egy rétegben is tökéletesen fed, bevonata matt és tartós, emellett csepegésmentes és illatosított, továbbá nem tartalmaz hozzáadott formaldehidet. A receptúra 2014-ben elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat, 2018-ban pedig Az Év Terméke lett beltéri falfesték kategóriában a fogyasztók döntése alapján – közölte pénteken a cég.

Az új arculattal a dizájn mellett a praktikumra helyeztük a hangsúlyt. Azzal, hogy megszűntettük az 5 színcsoportos csomagolást, egyszerűbbé tettük a termékek kihelyezését. Az egyszerű, modern és letisztult csomagoláson látható nagyméretű, színhű színmutató címkével a vásárlókat segítjük a választásban. A Poli-Farbe Platinum emblematikus virágait mindenképpen szerettük volna megtartani, de azokat is újragondoltuk, így mostantól rajzos, stilizált virágok szerepelnek a dobozokon pasztell árnyalatokban. A legfontosabb terméktulajdonságok is az arculatra kerültek, ezeket piktogramokkal mutatjuk be – idézik Szabó Antalt, a Poli-Farbe ügyvezető igazgatóját.

A bócsai székhelyű Poli-Farbe Vegyipari Kft. családi vállalkozásból nőtte ki magát Magyarország meghatározó festék- és vakolatgyárává. Míg a konkurensek többsége beszüntette a gyártást Magyarországon, és csak külföldi receptúrákat értékesíti a vásárlóknak, addig a Poli-Farbe magyar vegyipari szakemberei segítségével, saját laboratóriumban és modern gyártógépekkel folyamatosan bővíti termékkínálatát. A vállalat 1992-es alapítása óta sikeres fejlesztésekkel és innovációkkal halad előre, és ma már a magyarországi piacvezető szerep elérésének küszöbén áll. A vállalat 2017-ben mérföldkő beruházást hajtott végre: a több mint egymilliárd forintból felépített, robottechnológiával és korszerű gyártósorral felszerelt új üzemegysége újabb nagy lökést ad a magyar festékek versenyképességének világszerte.

Az új termékarculat letisztultsága és eleganciája a Focus Creative munkáját dicséri. A Poli-Farbe kommunikációs ügynöksége a KRQ Communications.