Öt új ügyfél az Insomniánál

Márkák

Öt új ügyféllel gyarapodott az Insomnia Reklámügynökség portfoliója: a Gyulahús Kft., a Baumit, a Bella-Hungária Kft., az osztrák Spitz GmbH és a H1 Systems adott megbízást az ügynökségnek.

Az idén 150. születésnapját ünneplő Gyulai kétkörös, meghívásos tenderen választotta ki az Insomniát az évforduló teljes körű kommunikációjának lebonyolítására. A cég nem először dolgozik az ügynökséggel: a két évvel ezelőtti közös #gyulaimania kampányuk nagy sikerrel zárult. Az osztrák Spitz GmbH is az Insomniát bízta meg: a piacvezető Chef ecet számára nyújt kommunikációs támogatást a cég.

Szintén az Insomniát választotta a Baumit: az ügynökség a tavalyi évhez hasonlóan többfordulós, meghívásos tenderen nyerte el a megbízást, amelynek keretében 2018-as kampánytervezési feladatokat lát el. A Bella-Hungária Kft. meghívásos tenderét is az Insomnia nyerte, így a Seni Care márka bőrápoló termékcsaládjának laikus kommunikációját, ezen belül kreatív feladatait végezheti.

Ugyancsak az Insomnia nyerte a H1 Systems meghívásos tenderét. Az adatközponti, biztonságtechnikai, valamint az integrált épületfelügyeleti rendszerek piacának meghatározó szereplője számára a reklámügynökség 360 fokos kommunikációs szolgáltatást biztosít, első sorban a B2B piacon.