Golden Drumot nyert a Vodafone társadalmi célú kampánya

Márkák

A „Meddig mehet?” kampányhoz készült kisfilm aranyat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámszakmai verseny film kategóriájában.

Az Ökumenikus Segélyszervezet és a Vodafone idén közös kampányt indított a párkapcsolati erőszak ellen. A www.meddigmehet.hu cím alatt működő tanácsadó oldal célja, hogy az áldozatoknak segítséget nyújtson. Az anonim üzenetekre a segélyszervezet szakmai csapata – egy pszichológus, egy jogász és egy szociális munkás – válaszol. A kampány azért valósult meg, hogy a lehető legtöbben felismerjék a kapcsolati erőszak jeleit. Sokunk környezetében tapasztalható erőszak úgy, hogy fel sem mérjük, mi történik – különösen igaz ez a lelki bántalmazás esetén. A kampányhoz készült videó erre hívja fel a figyelmet az erőszak különböző szintjeinek és formáinak bemutatásával. A nézők a videó megállításával jelezhetik, melyik az a jelenet, amelyiknél már úgy érzik, hogy nem elfogadható egy kapcsolatban. A különleges, 7 perces kisfilmet, mely az ACG Reklámügynökség munkája, idén arannyal díjazták a Golden Drum nemzetközi reklámszakmai versenyen.