Magyar szakember irányítja a Hogan marketingjét Európában

Karrier

Fehér Zsolt feladata a disztribútorokkal való kapcsolattartás, valamint a személyiségteszt-fejlesztő cég termékei és a márka európai ismertségének megerősítése.

Magyar szakember irányítja az első, üzleti környezetre adaptált személyiségtesztet is kifejlesztő amerikai központú cég, a Hogan Assessment marketing növekedését Európában. Dr. Joyce és Robert Hogan évtizedeket töltöttek tudományos kutatással, hogy kimutathassák a személyiség hatását a szervezeti hatékonyságra. 1987-ben a Hogan az elsők között intézményesítette a személyiségmérő eszközök használatát a munkahelyi teljesítmény növelésében.

Fehér Zsolt szaktudása és disztribútor cégünknél szerzett közel egy évtizedes tapasztalata a biztosíték arra, hogy egy olyan szakember került vállalatunk európai ügyvezető igazgatói pozíciójába, aki maximálisan képviseli szellemiségünket, és munkáját a globális céljainkkal összhangban tudja végezni. Hogan tanácsadóként pedig már eddig is a legmagasabban jegyzett vezetőkkel dolgozott világszerte” – emelte ki Dr. Tomas Chamorro-Premuzic, a vállalat vezérigazgatója.

Fehér Zsolt diplomáját a Széchenyi István Egyetemen szerezte. Pályáját New York-ban a Kraft Food Internationalnél kezdte, majd többek között Budapesten az Ernst &Young-nál dolgozott. 2009 óta a Hogan közép-kelet-európai disztribútorát, az Assessment Systemst irányította. Számos vezetői, vállalatirányítási, hr-fejlesztési workshopot tartott, a témában száznál is több cikket publikált. A Hogan Assessment európai ügyvezető igazgatójaként a stratégiai tervezés mellett a vállalat kontinentális marketing stratégiájáért is felel.

Ahogy Fehér Zsolt elmondta: „Szakmai pályám csúcsának tekintem, hogy annak a vállalatnak lehetek az európai vezetője, melynek személyiségtesztjeivel évek óta dolgozom. Legfőbb feladatomnak azt tekintem, hogy minél több nyugat-európai vállalat integrálja hr-stratégiájába a Hogan megoldásait.”