Digitális kampányt indított a Lufthansa

Márkák

A „Lufthansa Memory Network” online kampány lehetővé teszi az utazás szerelmeseinek élményeik megosztását.

Az új oldalon az utazók megoszthatják egymással emlékeiket, és a hozzájuk hasonló felfedezők úti élményeit is megismerhetik. A kampány az egyéni, személyes úti élmények megosztásán keresztül kívánja másokban is felkelteni a vágyat az utazásra.

A platform a neurális hálózatok mintájára szerveződő, online fényképalbumként működik. A felhasználók összegyűjtött emlékeit többek között úticél, aktivitás, dátum és más releváns kulcsszavak szerint rendszerezi. A felhasználók FacebookTwitter vagy e-mail fiókjukon keresztül jelentkezhetnek be a platformra, és a helyszínt, évet, alkalmat és az emlék más jellemzőit megadó címkékkel ellátva tölthetik fel kedvenc utazásukról szóló fényképüket. A hálózaton belül aztán más utazók emlékeit is elérhetik kulcsszavas kereséssel vagy a képek év, földrész vagy ország szerinti szűrésével, sőt hozzá is szólhatnak mások fényképeihez. A felhasználók értesítést kapnak, ha valaki más is az övékhez hasonló emléket tölt fel. A fényképet feltöltők automatikusan ajándéksorsoláson vesznek részt, amelyen például a Lufthansa valamelyik európai járatára jegyet, elektronikus címkével ellátott Rimowabőröndöt vagy GoPro HERO5 Black fényképezőgépet nyerhetnek.

A légitársaság hírlevelekben, az LH.com webhelyen és közösségimédia-csatornáin fogja hirdetni a „Lufthansa Memory Network” kampányt. A kampány a Lufthansa örökségre és múltjára hívja fel a figyelmet, mely téma egész évben fontos szerepet játszik a légitársaság kommunikációjában.