8,5 millió a Vöröskeresztnek

Márkák

A Procter & Gamble és a SPAR Magyarország „Apró segítség, hatalmas öröm” elnevezésű közös jótékonysági programja során közel 8 és félmillió forint gyűlt össze a Magyar Vöröskereszt támogatására.

Az Apró segítség, hatalmas öröm programot október 27-e és december 7-e között rendezték meg. A kezdeményezést bárki támogathatta azzal, hogy a napi bevásárlás során P&G termékeket választott a SPAR üzleteiben: a Magyar Vöröskereszt 1% támogatást kapott minden megvásárolt termék árából.

„A téli időszakban, a karácsony közeledtével háromszorosára nő a Magyar Vöröskereszthez beérkező segélykérő levelek száma. A hátrányos helyzetű családok többségének nehézséget jelent a mindennapi élelem megvásárlása mellett a pelenka, a mosószer és a különböző higiénés szerek beszerzése. Éppen ezért fontos és hiánypótló a P&G adománya, melynek segítségével közel ötezer nehéz helyzetben élőnek tudunk segíteni még karácsony előtt” – mondta el Fodor Antalné dr, a Magyar Vöröskereszt alelnöke.

A Magyar Vöröskereszt önkéntesei és alkalmazottai a kezdeményezés során összegyűlt pénzadományból megvásárolják a legszükségesebb dolgokat, melyek elősegítik egészséges és boldog a növekedést, – mint például a takaró, ágynemű és pizsama – és a termékekkel együtt eljuttatják azokat a leginkább segítségre szoruló családokhoz és intézményekhez.

„Örülünk, hogy rengeteg vásárló döntött a P&G márkái, az Ariel, a Lenor, a Pampers vagy éppen a Gillette termékei mellett és ezzel hozzájárultak ahhoz, hogy kicsit jobbá tegyük a rászoruló családok életét Magyarországon”– mondta Balogh-Simon Zsófia, a P&G kereskedelmi marketing vezetője.

A szervezők a program keretein belül meghirdetett „Igazi Otthon” rajzpályázat nyerteseit és családtagjaikat meghívták egy évzáró élménynapra. A résztvevők egy teljes napot tölthettek el Budapest egyik legnagyobb játszóházában és találkozhattak Molnár Ferenc Caramellel, a kezdeményezés nagykövetével, aki egy kis karácsonyi ajándékkal is készült számukra.