29 díjat nyert a Samsung Cannes-ban

Márkák

A Samsung Electronics 29 díjat nyert a múlt héten megrendezett Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztiválon, a gyártó lett „Az év kreatív hirdetője” is.

Idén a Samsung 11 különálló marketing kampányát díjazták. Ezek mindegyike a vállalat jövőképét mutatja be, amely az élet gazdagabbá tételét, valamint az innovatív technológiákon és termékeken keresztül megteremtett jobb világot vázolja fel. A Samsung kampányainak kreativitása és inspiráló marketingmegoldásai segítették hozzá a vállalatot ahhoz, hogy az első koreai cég legyen, amelyet „Az év kreatív hirdetőjének” választanak.

A Samsung több győztes kampánya, így a brainBAND, a Voices of Life és a SeeColors is, a vállalat nagyobb, Launching People márkakampányának részét képezi. A Launching People-t a kreatív szakma már széles körben elismerte. A tavalyi Cannes Lions például a társadalmi értékeket bemutató innovatív megközelítésmódja miatt méltatta a kampányt és díjazta, hogy sikerült bevonni a felhasználókat az álmaik megvalósításáért folytatott küzdelmük megosztásába.

A brainBAND elnevezésű viselhető eszköz – amely célja, hogy a nagy igénybevétellel járó sportok közben megelőzze és monitorozza az agy rázkódását – a fesztivál egyik kiemelt győztese lett. A kampány 6 elismerést söpört be, így többek között az „Use of New Technology” kategóriában Arany Oroszlánnal is jutalmazták.

A Voice of Life applikáció lehetővé teszi, hogy a koraszülött babák az inkubátorban is hallják édesanyjuk hangját, szívverését és közelebb érezhessék magukat szülőjükhöz. Az alkalmazáshoz készített megható történet az „Online Video” kategóriában ezüst díjat érdemelt.

Két Bronz Ororoszlánnal ismerték el emellett a Samsung magyar Colorlite céggel együttműködve kifejlesztett #SeeColors androidos mobil- és Tizen-alapú Smart TV-s alkalmazáspárját. A megoldásnak hála, színtévesztők százmilliói élhetnek át korábban soha nem tapasztalt vizuális élményt, és ismerhetik meg a valódi színeket. A Magyarországon született és kivitelezett ötlet a „Mobile – Networked/Connected mobile technology” kategóriában és „Digital Craft – Innovative use of technology” kategóriában is díjat érdemelt.

Ugyancsak két díjat – köztük „Activation by Proximity” kategóriában aranyat – nyert a Blind Cap elnevezésű viselhető pánt és úszósapka, amely figyelmezteti a gyengénlátó úszókat, amikor a pálya széléhez közelednek. Az eszköz eddig is számos sportolónak segített javítani egyéni idején, és mára megszerezte a Spanyol Paralimpiai Bizottság jóváhagyását is, így bevethető lesz a riói paralimpiai játékokon, amelynek a Samsung egyben a hivatalos szponzora is.

„»Az év kreatív hirdetője« cím a világ legjelentősebb marketing elismerése. A győzelem a Samsung marketingszakemberei és ügynökségi partnerei szoros együttműködésének köszönhető” – mondta el Younghee Lee, a Samsung Electronics Mobilkommunikációs üzletágának marketingért felelős alelnöke. „Továbbra is arra törekszünk, hogy jelentőségteljes innovációinkkal és emberközpontú marketingkampányainkkal bővítsük a Samsung márkafilozófiáját és a legkedveltebb márkává tegyük a Samsungot.”

SOCIAL MEDIA