A valós idejű reklámkutatás felemelkedése

Piac

Nem csak a marketingesek, de a kutatók számára is hasznosak lehetnek a valós idejű technológiák – állítja Tricia Benn, a Northstar vezetője.

Az Admapben megjelent írásában amellett érvel, hogy az új technológiák – mint az online panelek, a mobil, a játékosítás vagy az idegtudományi technikák – valós idejű alkalmazásai „hihetetlen insightokat” és néhány éve még elképzelhetetlen lehetőségeket biztosíthatnak azon ügynökségek számára, amelyek idejében nyitnak feléjük.

A real time megoldások természetesen mindent megváltoztatnak az iparág megszokott működési rendjében, a toborzástól a jelentések elkészítéséig, de Benn érvelése szerint ezek a változások nem jelentenek akkora kihívást, mint azt korábban feltételezték. Ehhez egyrészt a legjobb gyakorlatok elterjesztésére van szükség, másrészt arra, hogy a legfontosabb elemet a gondos stratégiaalkotást és tervezést – ne veszítsük szem elől.

(Forrás: Warc)

SOCIAL MEDIA