Díjazták a magyar munkáltatói márkaépítés úttörőit

Inspiráció

Első alkalommal írta ki tavaly év végén a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata az Employer Branding Awardot (Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját), hagyományteremtő célzattal.

2016. március 3-án ünnepélyes keretek között átadták az Employer Branding 2015 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő pályamunkájukkal mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése.

Magyar PR Szövetség Employer Branding Tagozata a pályázatot azzal a célkitűzéssel hirdette meg, hogy a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza, bemutassa és megismertetesse a szakmai közönséggel. A díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél boldogabbak, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

„Nagyon örülünk az egyre nagyobb érdeklődésnek az Employer Branding téma iránt. Egyre több munkáltató néz szembe munkaerő-bevonzási és -megtartási kihívásokkal, valószínűleg ezek okozzák az aktivitások fokozódását. A díjazottak kitűnő példáikkal mutatnak utat a megfelelő irányba. Minden érdeklődőt bíztatunk, hogy pályamunkáikat tekintse meg az MPRSZ honlapján. Employer Branding Munkacsoportunkkal – melyben mintegy 10 multinacionális cég és magyar vállalat HR és kommunikációs szakemberei vesznek részt – többek között irányelveket és iránymutatásokat dolgozunk ki a piac többi szereplője számára ezzel is alakítva a szakterület hazai fejlődését” – nyilatkozta Kádár Balázs, az MPRSZ Employer Branding Tagozat vezetője.

A szakmai zsűri alapos munkát végzett, 8 szempont mentén értékelte a pályázatokat és egyértelműen megnevezte a legjobbakat. A zsűri összetétele, mely egyben a magas szakmai minőség és kiválasztás záloga is, a következő volt:

  • Dr. Szemerédi Katalin (Egis) – humánerőforrás igazgató
  • Somorjai Éva (Magyar Telekom) – humánerőforrás vezérigazgató helyettes
  • Somogyi András (Bosch csoport) – HR igazgató
  • Ács László (Mercedes-Benz Manufacturing Hungary) – HR igazgató
  • Bocskai István (OTP) – PA és belső kommunikációs vezető
  • Károlyi Zsuzsanna (E.ON) – kommunikációs vezető
  • Bene Nikoletta (Spar) – marketingvezető
  • Szabó Sylvia (GE Global Operations) – kommunikációs vezető
  • Bodó Teodóra (Provident) – Corporate Affairs vezető
  • Kádár Balázs (Bindermann) – MPRSZ Employer Branding Tagozat vezetője

A győztesek

A díjat két kategóriában hirdették meg: kis- és középvállalat/KKV (1 – 250 fő); valamint nagyvállalat (250 fő – ). KKV kategóriában a Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft. (MOM Sport) büszkélkedhet a díjjal. Nagyvállalati kategóriában a Generali Biztosító Zrt., a GE Global Operations Hungary és a Budapest Bank Zrt. viheti haza a vonzó üvegdíjat és oklevelet. A győztesek pályaműveit a tagozat több fórumon is publikálni fogja, illetve előadási lehetőséget biztosít a Médiapiac 2016 PR Konferencián is. A közzétételben segítségére lesz többek között a pályázat médiatámogatója, a HR Portál is. A díjazott pályamunkák bemutató anyagai az MPRSZ honlapján megtekinthetők.

Az Employer Branding Award 2016 kiírása ez év őszén várható.