DJ-zik az Apollo Vredestein

Márkák

A cég a Genfi Autószalonon mutatta be új, nagy teljesítményű nyári abroncsát, a Vredestein Ultrac Satint, és az ahhoz kapcsolódó #ROCKTHEROAD nyári kampányát

#ROCKTHEROAD kampány célja, hogy a 25–45 éves korosztályban növelje a márka láthatóságát, hangsúlyozva a Vredestein abroncsok prémium minőségét és rendkívüli teljesítményét. Marco Paracciani, az Apollo Tyres Ltd marketingigazgatója így fogalmazott: „A kampányt a világ legjobb lemezlovasának választott DJ Hardwellel és Carmen Jordaspanyol autóversenyzővel közösen alkottuk meg. Ők ketten segítenek közvetíteni a #ROCKTHEROAD kampány üzenetét: Érezd a zenét. Tapasztald meg az élményt.

Genfi Nemzetközi Autószalon látogatói megtekinthetik DJ Hardwell és Jake Reese „Run Wild” című számához készült videoklipet, amelyben Carmen Jorda spanyol autóversenyző szerepel. A Vredestein támogatásával készült videoklip a vezetés és a zene izgalmát adja át.

Egy korábbi együttműködésük eredménye az alábbi klip:

A #ROCKTHEROAD kampány keretében elérhető a Vredestein Ultrac Satin speciális, DJ Hardwell által inspirált változata is. Ezen kiadás oldalfalát a zenéhez és DJ Hardwellhez kötődő elemekkel díszítették, amelyek a zene és a vezetés közötti kapcsolatot jelképezik. A „Run Wild” a 225. szám, amelyet DJ Hardwell saját kiadója, a Revealed Recordingsmegjelentet, ezért a Vredestein Ultrac Satin Hardwell edition limitált szériából is mindössze 225 darab készül. Ez az abroncs 225/45 R17 Y méretben lesz kapható a kiemelt Vredestein márkakereskedőknél.

SOCIAL MEDIA