A hét trade hírei: Rossmann, dm, Heineken

Márkák

Az év végére is jutottak termékinnovációk és üzletnyitások a kereskedelemben.

  • Újabb üzletet nyitott a Rossmann Magyarország Kft. a fővárosban 2015. december 5-én. A drogéria lánc új tagja a Corvin sétányon nyitotta meg kapuit; ezzel az üzlethálózat országosan jelenleg összesen 191 egységgel rendelkezik. A mintegy 351 négyzetméteres alapterületű boltban a megújult design mellett külön játszósarok várja a gyerekeket.
  • Innovatív mosószert vezet be a dm. A Dizolve mosólapok rendkívül koncentrált mosókendők, amelyek környezetbarát alternatívát igyekeznek nyújtani a megszokott por vagy folyékony mosószerekkel szemben. A termék hipoallergén, esszenciális mosószer, nem tartalmaz mesterséges lazítószereket és oldószereket, fehér és színes ruhák mosásához egyaránt alkalmas- fogalmaz a dm közleménye.
  • Mostantól garantáltan magyar árpából készül a Soproni – jelentette be a Heineken Hungária. A cég eddig is elsősorban magyar árpából készült malátát szerzett be sörei előállításához a dunaújvárosi és ógyallai (Szlovákia) malátagyárakból, azonban mostantól vállalja, hogy a Soproni sörökhöz szükséges árpát külön tárolja. Döntéséhez a vállalat akkor is tartja magát, ha a magyar árpáért esetleg többet kell fizetni a valamelyik szomszédos országban termesztettnél – közölte a gyártó. A kötelezettségvállalásnak köszönhetően a Heineken Hungária a teljes magyarországi sörárpa termőterületének 21%-át vásárolja fel.