A hét trade hírei: Media Markt, HELL és SPAR

Márkák

A téli szezonra készülődve limitált szériás termékek és új szolgáltatások jelennek meg a kereskedelemben.

– Új szolgáltatás, ún. okospontok indulását jelentette be a Media Markt-Saturn Holding Magyarország Kft. Az áruházakban idén ősztől megtalálható pultoknál a vállalat szaktanácsadói a készülékek beállításával, adatmentéssel, vírusirtással, programtelepítéssel, illetve általános hibaelhárítással kapcsolatos problémák megoldásában segítik a vásárlókat. A szolgáltatás használt és újonnan vásárolt készülékekre egyaránt elérhető, és a jövőben az elérhető szolgáltatások bővítését is tervezi a vállalat.

– Limitált szériás téli változatot vezet be a megfázásos szezonra a HELL. A HELL Ice Cool néven kapható energiaital idén is két ízben (mangó és kiwi) kerül a polcokra, és a megszokott B vitaminok mellett a napi szükségletet fedező plusz C, illetve D vitaminnal kerül forgalomba

– Pop-up Boutique-ot nyit a Nespresso az Arena Plázában. Az új értékesítési pont a megszokott márkaüzletek kicsinyített mása, és a harmadik a Nespresso képviseleteinek sorában. A hagyo

– A WMF ProfiSelect termékcsaládja került a SPAR-üzletek új hűségprogramjának a középpontjába novemberben. Ezúttal 12 féle konyhai eszköz, köztük tárolóedény, keverőtál, botturmix és digitális mérleg kapott helyet a „Mesterien sokoldalú” elnevezésű akció pontgyűjtő-füzetében. A vásárlók 30 matrica beragasztásával, jelentős kedvezménnyel vásárolhatják meg a termékek valamelyikét, matrica a vásárlások minden 1000 forintja után jár. A pontgyűjtés időszaka 2015. november 5. és 2016. március 9. között tart.mányos márkaüzlethez képest a pop-up formátum rugalmasabb, gyorsabb megoldást képviselt – fogalmazott a Nespresso az üzlettípussal kapcsolatban.