A hét trade hírei: Auchan, OMV, Media Markt

Márkák

Karácsonyra hangolnak az áruházak és a márkák is a kereskedelemben. Kedvezmények és szezonális termékek jelennek meg a kínálatban.

– Az amerikai Black Friday mintájára új hagyományt kíván meghonosítani a Media Markt. A Red Friday keretében november 20-án, pénteken, a műszaki áruházlánc minden általa árusított terméken megfelezi az ÁFÁ-t, és a vásárlók számára nyújtott szolgáltatások is 50 százalékkal olcsóbban vehetőek igénybe. A Red Friday rendezvény az áruház színéről kapta a nevét, és azzal a céllal hozták létre, hogy meghosszabbítsák vele a kedvezményes időszakot.

– Októberben és novemberben hat városban (Veszprémben és Székesfehérváron, Győrben és Tatabányán, Kaposváron és Szombathelyen) alakult át az OMV töltőállomások shopja a SPAR express koncepció szerint. Az olajtársasággal 2013-ban kezdett együttműködés keretében ez év elejéig az ország öt pontján működött SPAR express a kutakon, a pozitív vásárlói visszajelzéseknek köszönhetően pedig 45-re bővítették az üzletek számát.  A SPAR express koncepció szerint működő töltőállomás shopok az alapvető háztartási cikkek és sajátmárkás termékek mellett tejtermékeket, friss zöldség-gyümölcsöt és helyben sütött pékárut is kínálnak – a sajátmárkás termékeket garantáltan SPAR áron.

– Több százezer darab Mikulás-figurával, 700 tonna szaloncukorral és számos különleges árucikkel készül az Auchan a karácsonyi ünnepekre. Az áruházlánc tapasztalatai szerint a vásárlók egyre szívesebben keresik a minőségi termékeket. A 19 magyarországi Auchan áruház a négy adventi vasárnapon nyitva tart, illetve már november 22-én a budaörsi, maglódi és a szegedi áruházak is várják a vásárlókat.

– Idén ősszel ismét új ízzel bővül a XIXO jegestea portfóliója. A csipkebogyó kivonatot tartalmazó mangóízű jegestea bevezetését C-vitamin tartalma miatt a megfázásos időszakra időzítette a vállalat. A termékbevezetést komoly ATL marketing kampány kíséri.